Izazov 30 dana rada na sebi ( 29dan)

Dan 29

Danasnji dan sam pocela super sa osmijehom i zahvalnoscu i cijeli dan je bio odlican.
Cijeli dan sam bila kod mojih roditelja :)Uzivali smo u zajednici,smijali se veselili , pravi porodicni dan.

Zaboravila sam pisati prije ,ali prije 2 dana sam se porobudila s bolom u ledjima.Osjecala sam se toliko ukoceno da sam jedva ustala .
Kako znam da mi udah i izdah pomazu da opustim tijelo ,vratila sam se nazad u krevet samo ovaj put sam legla na stomak ispruzila ruke niz tijelo i pocela disaki duboko. Za dvije minute bol je potpuno nestala kao da me nikad nije ni boljelo. Ovo sam vam sad napisala iz razloga sto cesto cujem od drugih kako se bude s bolom u ledjima,vratu ili bol osjete u nekom drugom dijelu tijela. Meni licno Udah-izdah pomazu i kod rijesavanje glavobolje .Pravi razlog sto sam vam ovo htjela napisati je da i vi pokusate . Umjesto da se zalite i budete mrzovoljni zbog tog neugodnog bola,lakse je odlezati jos minut-dva i osjeca ti se super nakon toga,zar ne ?
Pokusajte i javite mi da li i kod vas djeluje :D
Ja to zovem kratkom meditacijom za lijecenje sitnih bolova. Samo se fokusirajte na taj dio tijela koji vas boli tako sto cete usmjeravati svoj dah bas tu i sigurna sam da ce i vama pomoci kao i meni.

Mnogo sam srecna i zbog jucerasnjeg dana i poruke Andjela koju sam dobila. Jedva cekam da vam napisem o cemu je rijec .
Ne sjecam se sad da li sam vam vec pricala o tome kako sam pocela pisati moju novu pricu.
Pocela sam s novom godinom da pisem i vec sad kad mi se nesto ostvari ,ja se osjecam nekako kao da sam vec to dozivjela  a zapravo sam prije zapisala a dok zapisujem u svojoj glavi zamisljam kao da je vec tako i uzivam u tome.
Najvise sam pisala i zeljela da se neki moji odnosi poprave ,da postanu jos bolji nego sto su bili  i to se upravo sad ostvaruje. Cak radim i surogat tapkanje i mogu vam vec reci da djeluje. Pisala sam prije da radim i to tapkanje,nedavno sam tek pocela i vec vidim rezultate. To je sigurno zato sto vjerujem u sve ovo da radi, vjerute i vi i jednostavno se stopite s vasom zeljom ,kao da je vec tu,ostvareno to sto zelite i doci ce brzo . :D

Vec smisljam sta da vam napisem sutra za zadnji dan izazova , zadnji dan izazova-ali nikako zadnji dan koji cu da primjenjujem sve ovo. Ja nastavljam dalje, a vi?
Ako niste jos poceli ili ste s nekim razlogom odustali, krenite opet.
Mozete se uclaniti u moju grupu IZAZOV 30 DANA  , tu cete uvijek dobiti neku lijepu rijec, motivaciju,podrsku,odgovor na neka pitanja..vecina nas je tu koji smo uradili ili jos radimo izazov i pisemo iskustva koja prozivimo za vrijeme izazova. Mozete procitati razne motivacijske price drugih clanova ,kao i napredak koji su dozivjeli u ovih 29 dana izazova.

Sto se mene tice, vjerujem da ste vidjeli i procitali sta sam ja pisala i kako sam prosla u ovom izazovu. Ja sam zadovoljna i presretna sto sam uspjela odraditi ovaj izazov po prvi put  do kraja.
Ponosna sam na sebe jer nisam odustala, nsiam dozvolila da me ljenost natjera da odustanem. Kad mi je bilo  najteze da radim,kad nisam imala bas volje za bilo koju metodu bas tad sam ostavljala sav posao i isla raditi na sebi. Ja sam pobijedila sve ono sto me sputavalo, sve ono cemu sam zapravo dopustila da mi bude izovor. MOZETE I VI ,ja nisam nista bolja od vas pa da ja mogu a vi ne. MOZETE I TACKA !!!
Samo je stvar u tome da li zelite ???


Primjedbe