Izazov 30 dana rada na sebi ( 28dan)

Dan 28

Iako je bio tmuran i kisovit dan,ja sam bila ispunjena i srecna.
Zahvalila sam se na divnoj prilici koju imam danas da nesto napravim.
Sinoc dok sam meditirala dobila sam jednu fantasticnu ideju . Danas sam mnogo razmisljala o toj ideji. Kako nisam imala vremena da sjednem i krenem u realizaciju ,razmisljala sam mnogo i vizualizirala sta i kako bi moglo izrasti iz te ideje.
Vec cu pisati o tome kad bude u realizaciji i postane opipljiva i na dodir a ne samo u mojim mislima :D
Cijeli dan sam bila van kuce , kasno sam se vratila onda su mi bili prijatelji tako da sam tek sad nasla vremena sjesti i pisati.
Danas sam dobila divnu knjigu ,koju mi je poklonila jedna gospodja.
Rijec je o knjizi " Ponašaj se kao USPEŠNI razmišljaj kao USPEŠNI"
Vec sam procitala skoro pola knjige dok se vecera pekla , i mnoogoo mi se dopada.
Kako sam sinoc kasno meditirala i ideja je dosla kasno pa nisam mogla da radim na njoj da ne bi probudila kcerku i muza koji su vec u dubokim snovima bili :D,ostavila sam je za danas,medjutim  i danasnji dan mi je bio "pretrpan" pa sam mogla samo razmisljati i ne poduzeti nista konkretnije u vezi svega toga.
Ova knjiga me potakla ponovo na dublje razmisljanje o mojoj ideji i cak sam se dosjetila i s kim bi mogla podijeliti tu ideju jer bi mi ta osoba mogla dati savjete i pomoci u realizaciji ideje(bavi se upravo tim poslom koji mi je potreban da bi moja ideja urodila plodom)
Vec sad sam uzbudjena kad pomislim kako ce moja ideja da urodi polodom i da ce pomoci mnogima kao i meni samoj :D :D :D ali jos ne mogu otkriti vise o svemu tome... :D

Danas sam samo afirmirala,vizualizirala i sad cu meditirati.Nisam radila nikakve druge metode.
Ovim cu da zavrsim pisanje za danas jer se zurim da nastavim citati knjigu.
Sad je vec 22:29 dok ovo pisem (222 moja poruka od andjelaaa - 222-Vaše novo posađene ideje počele su rasti u stvarnost. Nastavite ih zalivati i negovati i uskoro će se probiti kroz sloj zemlje pa ćete videti dokaz svog manifestiranja. Drugim rečima, ne odustajte pet minuta pre čuda. Ono što ste zamislili uskoro će postati stvarno, stoga nastavite s dobrim radom! I dalje mislite pozitivno, izgovarajte afirmacije i nastavite s vizualizacijom.)

Sta vise da vam napisem, vidite evo i sami :D 
HVALAAA <3 

Primjedbe