Izazov 30 dana rada na sebi ( 27dan)

Dan 27
Dan koji pocne sa zahvalnoscu mora biti predivan.takav je bio i ovaj moj dan.
Danas sam takodje bila u jes jednom izazovu ili igri izazova gdje izazivamo jedni druge da danas cijeli dan nekome govore nesto lijepo a za danasnji dan je upravo zahvalnost bila ta koju smo trebali pisati ili govoriti prijateljima,poznanicima ...
Predivno sam se osjecala dok sam dobivala povratne poruke od prijatelja . Mnogo sam srecna sto sam im uljepsala dan svojom porukom zahvalnosti .Pokusajte i vi :)

Danasnji dan mi je bio nekako odlican za ucenje i usvajanje nekih novih metoda ili necega sto prije nisam cula. Tako da sam veci dio dana provela slusajuci Anina videa .Novi video o vortexu ,tacnije "Koju verziju vortexa zivite?"  mi je odlican
Shvatila sam koliko sam zapravo  napredovala  u samo ovih 27 dana. Kao sto je Ana i spomenula  da kad smo u vortexu onda nismo uznemireni ako nam se nesto ne manifestira. Drago mi je da sam ja sto se toga tice zaista u vortexu .Ja zelim i ako zapisem to zelju i ona mi se ne ostvari onda kad je ocekujem ja uopste nisam uznemirena niti mi je krivo, dapace ,potpuno mi je svejedno jer onda kazem "Ok bice nesto bolje ako nije bilo ovo sad kako sam htjela" . Nekad mi je bilo krivo ako mi se zelja ne ostvari ,kad sam tek pocela slusati o svemu ovome i pokusavala primjenjivati neke metode na silu. I onda kad mi se ne ispuni zelja bila sam pomalo razocarana. Hvala Bogu da sam sad vec shvatila neki dio svega ovoga.
Vise nisam vezana ni za jednu zelju,svejedno mi je hoce li se ostvariti ili ne,hoce li to biti danas li sutra. Jedino sto mi je bitno je da se svi oko mene i ja osjecamo dobro,da smo zdravi a sve ostalo ce onda lahko doci.

Jos 3 dana do kraja izazova. Bravo Jaaa i Bravo svi ostali koji me prate u ovom izazovu. Uspjeli smo !
Vec sam pisala,ali opet cu jer je zaista tako. Meni se u ovih 27 dana toliko promijenilo sve, promijinio se moj pogled na sve
Mnogo sam sretnija i mnooogoo zahvalnija na svemu sto imam.
Hvala Ani i svim ostalim motivatorima za koje sam saznala,hvala sto svi vi prenosite nama svoje znanje. Nekad ce neko od motivatora sigurno bar slucajno naletjeti na ovaj moj blog i zato pisem ovu zahvalu za sve koji nesebicno dijele svoje znanje  sa svima i pomazu mnogima da krenu boljim putem i zive zivot na mnogo bolji nacin.

Dan zavrsavam s meditacijom :)

Primjedbe