Izazov 30 dana rada na sebi ( 26dan)

Dan 26

Svi koji citaju moje objave vec su upratili kako ja radim ovaj izazov i sta sam sve do sad naucila i sta je postalo dio mog zivota.
Jucer sam pisala o "oblaku energije" koji me doslovno pogodio i mom osjecaju o svemu tome.
Sinoc sam se nakon meditacije osjecale super,kao da se nista nije desilo ,kao da energija uopste nije ni prestala vibrirati kroz moje tijelo.
Nakon razgovora s jednom damom o svemu sto sam jucer napisala ,Ona mi je skrenula paznju na to da gledam u drugom smijeru,da nadjem izvor svih tih osjecaja.Priznajem ja sam se bila malo izgubila u svemu tome.
Nije mi bilo jasno zasto se osjecam tako jer prema tom poslu imam samo najbolje rijeci i mnogo volim sve sto se tice tog posla,medjutim postojalo je nesto drugo sta sam ja potpuno zanemarila,a ta divna dama mi je pomogla da se prisjetim.

PRITISAK je razlog svemu sto me dovelo do stanja da se osjecam kao da sam ostala bez ikakvog osjecaja,samo postojim,eto,tek tako u tom trenutku,zapravo vise tih trenutaka.
Vratila sam se unazad na sve te godine rada , na sve situacije koje sam imala, na sva iskustva s tog posla i shvatila da sam ,bez obzira na moju ljubav prema poslu,predanosti,napretku , zapravo bila cijelo to vrijeme pod pritiskom.
Svo to ogromno ocekivanje od mene kao da ja odmah moram postati menadzer ili direktor ,sve me to pritiskalo do te mjere da sam na kraju osjetila strah i jednostavo se odmakla od svega. Ja znam da sam to mogla ostvariti,znam da i sad kad bih krenula da bi opet veoma brzo napredovala .
Medjutim, taj pritisak od prije me koci, nisam osoba koja zeli ili moze raditi pod pritiskom.
Takodje i ono "Moras" kad cujem ja automatski NISTA NE MORAM .  I sto sam htjela ja to vise necu zbog toga sto mi neko kaze "moras samo tako i nikako drugacije,ali moras.."i slicno.
Ja odmah stupam na snagu sa svojim "E sad ces da vidis da ne moram i necu uopste tako nego cu na svoj nacin" Inace volim da se inatim i budem upravu kad jesam upravu. Ako nisam upravu,ja priznam i slusam kako dalje, a ako jesam upravu nema toga ko mi moze reci da nesto moram drugacije od onoga sto zelim.
Tako da, u svemu ovome ja zapravo ne zelim da osjetim vise taj pritisak,a jucer sam ga osjetila.
Kad sam ja toj kolegici napisala da je meni zao sto nisam nastavila raditi tad,i da cu cim budem spremna ponovo mozda da radim,pazite ,rekla sam joj da cu MOZDA ponovo se prikljuciti tom poslu.Ona me automatski ,doslovno BOMBARDOVALA knjigama kursevima i svim ostalim sto ide uz posao sve mi odmah to poslala i rekla "Ovo citaj,ostavi se tih knjiga koje sad citas" .
I opet pritisak.
Vjerujem da je sve ovo znak da se ne bih trebala jos vracati tom poslu.
Kolegici nisam nista napsiala ,zapravo cekam da se ona meni javi pa cu,kako nisam nikad,jer je dosta starija od mene,i iz postovanja prema njoj ,uvijek sam joj pokusala ukazati na neki problem na bilo koji nacin osim direktno da je ne bih uvrijedila ili nesto slicno.
Mislim da je sad pravo vrijeme da joj kazem ovako fino kako sam i ovdje napisala sve , pa eto ocekujem pozitivnu povratnu poruku od nje jer pored posla,volim slusati njene price,odlican je motivator,inspiracija.Mnogo toga je prosla u zivotu a sad zivi svoje snove,ima sve sto zeli onako kako zeli i mnogo sam srecna zbog nje...

Eto..ja dusu otvori svima vama hahah , a to je valjda i bio bit svega ovoga.
Hvala na citanju,svaki dan se iznenadim kako puno pregleda imaju moji postovi,na hiljade dnevno... Hvala vam od srca sto citate moje postove.


Primjedbe