Izazov 30 dana rada na sebi ( 25dan)

Dan 25
Ovaj dan mi je bio poseban.
Kao i svaki put jutro sam zapocela sa zahvalom i afirmirala sam za dobar dan i za cuda.
Danasnji dan nisam planirala,probudila se i rekla"Danas necu misliti nista sta trebam po redu uraditi ili ici negdje, raditi cu samo ono sto mi se radi i ici negdje ako mi se bude islo."
Tako je i bilo.
Dan je bio pun iznenadjenja, neki novi osjecaj je bio tu,u jednom trenutku sam osjetila toliki "nalet" energije da je to bilo Wow...to se rijecima ne moze opisati.
Evo kako mislim da je do tog svega doslo.
Od kako je dan krenuo bilo je sve super, mnogo pozitivnih stvari se izdesavalo. Pozitivne misli su bile tu cijeli dan,uopste mi ni u jednom trenutku nije padala vibracija .
Od ranog jutra imala sam neki osjecaj da cu danas saznati nesto dobro, nisam mislila mnogo o tome sta bi moglo biti,sta god da je samo neka je dobro i sve super.
Negdje oko 15h odjednom me je uhvatio neki osjecaj radosti,ispunjenosti,kroz tijelo su mi prolazile neke struje,trnci...kao da je oblak energije naletio i pogodio me. Prvo sam se zapitala "Sta je sad ovo" , ali onda sam se kroz mozda minut-dva prepustila i nisam preispitivala taj osjecaj.Rekla sam u sebi"Neka bude sto mora biti,znam da ce biti dobro..nesto se slaze tu negdje..za mene..za moje dobro..." Taj osjecaj me drzao mozda pola sata,nemam pojma,nisam pratila vrijeme,ali znam da nije tako brzo ni prestao..
Pored toga,negdje oko podne mi se javila stara prijateljica i kolegica,zajedno smo radile oko 3 godine. Javila se onako da pita kako sam i sve ostalo sto se pita stare prijatelje kad se ne cujete dugo :D ,zavrsile smo razgovor i ja sam nastavila sa svojim aktivnostima.
Dok sam jos bila pod tim "oblakom energije" ta ista prijateljica/ kolegica se javlja s ponudom za posao i pise mi kako ona zna da ja mogu da radim taj posao ,jer sam ,dok sam radila, radila prilicno uspijesno i rasla u poslu brze od ostalih,ali ja sam napustila jer mi se odjedom vise nije dalo da to radim. I onda meni pise kako vjeruje u mene,kako mi se javila bas kad je potrebno da mi se javi,osjetila je da mi se treba javiti(i ona prati Anu,radi na sebi vec dugo) i mnogo rijeci podrske i vjere u mene mi je uputila.
Tad je naglo moj osjecaj nestao.Osjecala sam se kao na nekoj nultoj tacki-bez osjecaja.Nisam znala ni da li se osjecam super ili mi je pala vibracija ili nesto trece.jednostavno kao da su sve emocije sve misli i sveee unutar mene kao da se umirilo i ceka da ja ucinim nesto i pokrenem ih. Cim sam to osjetila  prekinula sam razgovor s njom o poslu i rekla joj da imam obavezu da nesto uradim i da cemo se cuti kasnije ,i naravno zahvalila joj na svim tim predivnim rijecima koje mi je uputila.
Nekih 2 sata sam se osjecala prazno,ne znam kako drugacije da se izrazim.Pokusavala sam se trgnuti raznim afirmacijama,pokusavala sam vizualizirati nesto ,samo da se maknem iz tog stanja ali nista mi nije uspijevalo.Onda sam upalila meditaciju za ulazak u vortex i slusala je onako dok sam radila kucne poslove. Dok sam slusala rijeci iz meditacije pomalo sam se vracalo u neko ""normalno" stanje .Pomalo mi se opet vraca onaj osjecaj kao kad me "pogodio oblak energije". Vrati se na nekoliko sekundi pa nestane,i opet vrati se i nestane. A misli...kao da sute,kao da je sve utihnulo...Ovo je za mene nesto stvarno novo.Pojma nemam sta je,ako neko zna neka mi napise.
Inace prema tom poslu ja imam samo nabolje misljenje, i ponekad se stvarno kajem sto sam prestala da radim jer sad bila na jaaako visokoj poziciji da sam ostala raditi.Sve sto se tog posla tice mi je pozitivno cak i dan danas preporucujem drugima da rade taj posao .
Jedan dio mene zeli i jos pogotovo imam osjecaj neki da je to nesto posebno ,nesto veliko sto sma ocekivala jer se desilo pod onim valom energije.
Taj osjecaj je bio ...ma ne opisivo..savrseno...imala sam osjecaj kao da bih mogla poletjeti da sam samo pokusala...
Ako neko zna sta je to neka mi napise,neka se javi e mailom,ili ovdje u komentar...Voljela bih cuti jos neko iskustvo ,bar slicno... Ja sam se totalno uvukla u sve ovo ,mnogo mi je dobro ali sad me ova situacije  malo zbunjuje,kao sto bi Maša rekla "Situacija je veoma zapuzlana" hahahah ,ako pratite Masa i medo znate sigurno  o cemu pricam :D
Pitam se da li ima veze sve ovo sa mojom meditacijom za ostvarenje konkretne zelje ili cilja jer zelja je o novcu. 

Nego idem ja sad meditirati u tisini i "vratiti se sebi" :D




Primjedbe