Izazov 30 dana rada na sebi ( 24dan)

Dan 24

Kad krenem da pisem novi post,prvo sto mi uvijek padne na pamet je zahvalnost.
Osjecaj zahvalnosti se u meni probudio i predivan je. Zahvalnost je moja metoda za podizanje vibracije istog trenutka kad se ona nadje "u kriticnom" stanju. Pod ovim" kriticnom" mislim na onaj trenutak kad vec vibracija za jedan nivo padne i onda je to "kriticno" da li cu je odmah dici ili pustiti da padne jos. Tad na scenu stupa ZAHVALNOST i odradi "svoju tacku" dizanja vibracije. Kakva god situacija da me zadesi ja se zahvalim. Zahvalim se iz tog razloga sto me "ta situacija" naucila nesto vise o meni.

Ja sam vec davno pocela zapisivati sve u svoju Carobnu knjigu. Danas sam citala sve od pocetka sta sam zapisala i vidjela sam kako zapravo moje zelje nisu bile povezane toliko samnom u tom trenutku. Nekako sam uvijek zeljela nesto ,ali ono "Kao ja to bas zelim" medjutim,sad kad to citam ja vidim da ja to UOPSTE ne zelim.
I onda sam naisla na jednu stranicu i mnogo mi se svidjelo sve sto sam zapisala,to sam zapisala u devetom mjesecu 2016 godine i sad vec sam svjesna svjesna da je od tad zapravo krenulo moje putovanje. Nisam svaki dan radila na sebi,ali sto je sigurno svaki dan sam se "uvlacila" u sve ovo.Razmisljala sam o ovome iako nisam primjenjivala metode koje sam cula.
sad cu vam napisati sve sto sam tad napisala.


19.09.2016 -Ja sam kreator vlastitog zivota
- Znam i svjesna sam toga da sam kreator vlastitog zivota i zato od sad cu potpuno svjesno da kreiram ono sto zelim zivjeti.
-Napraviti cu spisak svega ,i sve sa tog spiska ce da mi se ostvari u veoma kratkom roku.
-Prije svih zelja zelim da se zahvalim Bogu
Zahvalna sam Ti na zdravlju moje porodice i na mom zdravlju.
Zahvalna sam Ti na cistoci moje duse
Zahvalna sam Ti  na hrani i pitkoj vodi koju imam
Zahvalna sam Ti na ljubavi koju dajem i primam
Zahvalna sam Ti na srecnom zivotu koji zivim
Zahvalna sam Ti na svemu materijalnom sto imam
Zahvalna sam Ti na pameti i mudrosti koju Si mi dao.

A sad moje zelje:
-Zelim imati vlastitu kucu
-Zelim imati bolju finansijsku situaciju od ove sadasnje
-Zelim da moj muz bude bolje placen jer je placen premalo u odnosu na to koliko radi
-Zelim da osjetim zahvalnost svaki dan,bez izuzetka
-Zelim raditi posao koji volim

Kraj.

To je sve s tog lista. Sad kad sve ovo citam shvatam da sam dosla do te razine da zivim sve ovo sto sam zapisala i zelje su mi se ostvarile,sve osim ove da radim posao koji volim,ta je jos u realizaciji :D ali ne sumnjam da ce uskoro i ona biti ostvarena.

Poslije ovog lista ide novi u kojem sam zapisala da krecem sa izazovom,ispisala Aninu afirmaciju,i sve sta sam taj dan odradila.To je tad bio jedini dan koji sam radila na sebi..vise nisam nista poslije toga pisala sve do 07.11.2016
Tad sam ponovo krenula sa izazovom i radila sam ga 10 dana. i opet prekinula.
Sledeci izazov tj putovanje s Nadom sam krenula 26.11.2016 i njega sam brzo odustala ,nakon 3 dana.

Danas kad sam se probudila sjetila sam se da je ovo 24-ti dan rada na sebi. Ovih dana uopste nisam znala koji je dan,kad udjem na blog ili kad citam komentare na postovima prisjetim se koji je dan izazova.
Ovaj put sam stvarno cvrsto odlucila da ce ovaj izazov postati nacin mog zivota sto je upravo tako sada. Ja se vise ne osjecam da nesto MORAM napraviti kao "joj moram tapkati,nsiam tapkala" ili "joj moram ovo ili ono "..Ne, ja sad idem sve to raditi zato sto mi je to super za dizanje i odrzavanje dobre vibracije,dobrog raspolozenja. Nekad tapkanje na mene utice tako da padam od smijeha,haaaos ..da me nek vidi rekao bi "Ova pukla totalno" :D :D :D
A znate sta je najbolje iz svega ovoga ,ja ne mijenjam  samo sebe,ja uticem na sve oko sebe. Mnogi su se zainteresovali za sve ovo,prijatelji,rodbina pa cak i muz koji je prije govorio da su sve ovo same gluposti da nema nista od toga,da sto je sudjeno tako ce bit...itd...
Danas on prvi,moj muz cita moj blog,prica o tome,preispituje ,cak i primjecuje da ljudi oko njega pricaju u pozitivnom stavu ,pozitivnom zivotu i svemu sto ima veze s ovim.
Imala sam i tu zelju,najvecu,da i moj muz pocne da mijenja negativna vjerenja,koja mu ne sluze i evo Hvala Bogu i to mi se ostvarilo.
Vjerujem da je sve moguce,i da sam kreator svog zivota i upravo kreiram sve ono sto zivim.

<3 Hvala TI <3



Primjedbe