Izazov 30 dana rada na sebi ( 23dan)

Dan 23
Zahvalan covjek je bogat covjek,po mom misljenju,a evo i zasto:
Covjek koji svaki dan kad se porbudi ima na cemu da se zahvali bogat je
Neko nije svjestan toga a neko jeste,medjutim,vrijeme je da se i oni koji nisu svjesni osvijeste da su ispunjeni raznim blagoslovima ,raznim obiljem.
Na cemu ste vi zahvalni danas? Ja sam zahvalna na svemu,ne postoji to na cemu se ne mogu zahvaliti,jer dok izbrojim sve na cemu sam zahvalna ja i zaboravim na cemu sam prije bila ne zahvalna. Svaki moj dan krece sa zahvalnoscu i tako zavrsava.
Vizualizacija je isto kao i zahvalnost postala dio moje svakodnevnice.
Danas sam odradila  ETF - Biram da budem velicanstvena ,bogata,uspijesna od Jelene Njegomir(yt kanal TRAGOM DUSE)
Meditirala sam 5 minuta u tisini brojeci udahe /izdahe i meditirati cu uskoro prije spavanja opet isto tako samo 15 minuta.

Kakvi ste vi po pitanju misljenja drugih? Koliko na vas utice misljenje drugih ljudi?

Davno prije ,ja sam bila djevojka kojoj je bilo bitno sta ce neko reci,i to je islo do toga da ako mi neko kaze da ta majca ili te patike koje imam uopste nisu lijepe,ja to uopce vise nisam htjela nositi  NIKAD. Bacala sam to,bez obzira sto se meni svidjalo. Desavalo se cak i da sam i sama "preuzela" to misljenje da je taj komad odjece ili obuca koju nosim zaista ruzna. Sad kad se toga sjetim smijesno mi je,a i ludo.  Mogu slobodno reci da sam bila zavisnik od tudjeg misljenja.
Hvala Bogu da to vise nije tako,vec odavno.  Negdje u drugom razredu srednje skole sam se trgnula iz toga i postalo mi je manje bitno sta ce neko reci .Nije to "svejednomi je" doslo preko noci, mnogo sam se borila da s tim izadjem na kraj,vodila sam rat sama sa sobom. I Pobijedila sam. Sad mi uopce nije bitno sta neko misli o bilo cemu mom. Postoje osobe do kojih mi je stalo i njihovo misljenje mi je bitno ,ali ne u tolikoj mjeri da zbog njihovog,ja mijenjam totalno i svoje misljenje.
Dobro kaze ona stara izreka "nije se rodio ko je narodu ugodio" ,uvijek je neko tu da se divi nasim odlukama,neko kome su dobre nase odluke, i neko kome su lose, neko ko nas osudjuje zbog tih nasih odluka..i mnogo toga jos...da ne nabrajam...znate vi vec sta ja hocu da kazem :D
Kako gledam na to kad neko trazi moje misljenje za nesto?
Prvo jako mi je drago ako neko zeli cuti moje misljenje,bez obzira da li se ja slozila ili ne s necim o cemu me pita. Bitno mi je kod svega toga da samo ne uvrijedim nekoga,znam,opet ,neko je osjetljiv na sitnice,neko je osjetljiv cak i ako se ne slazem s tim sto misli...Ali ako me za misljenje pita osoba do koje mi je stalo,onda gledam da na sto jednostavniji nacin kazem ako se ne slazem ili ipak slazem u vezi necega i da izbjegnem to neko objasnjavanje zbog kojeg bi se neko uvrijedio.
Pored svega toga, kako sam ja naucila da vise ne gledam mnogo na misljenje drugih,i radim iskljucivo onako kako se meni svidja , pokusavam to prenijeti i na druge oko sebe. Cesto se nadjem u prilici gdje neko kaze " Reci ce ovaj to ,ili onaj ono, moram uraditi ovako da bi neko tamo deseti rekao nesto dobro o tome"... NE , uradi onako kako ti se svidja i tačka !
Znam kako je meni bilo dok mi je bilo bitno necije misljenje,pogotovo misljenje osoba s kima se druzim svaki dan.
Zelim vam reci, iako vi to sigurno znate,ali mozda se nadje neko ko je zaboravio, nikad ne dozvolite sebi da zavisite od tudjeg misljenja. Nismo svi isti, ne razmisljamo svi jednako, ne kaze se bezveze "Sto ljudi sto ćudi" , zato nikad se nemojte uvrijediti ni dopustiti da vas tudje misljenje sputava u necemu. Ako Vi znate sta zelite i koji je vas cilj ,tudje misljenje o tome je samo TUDJE MISLJENJE. I ono nije povezano s vama. Ako vam neko kaze da ne mozete nesto to znaci da ta osoba to vidi tako jer vjeruje da ta ista osoba kad bi to tako radila ne bi uspjela,sto ne znaci da vi necete uspjeti.

Budite svoji uvijek , neka vas nista ne sputava na vasem putu do cilja,na vasem putu do srece...i bilo kojem putu kojim idete. Samo slusajte svoje srce i sve ce biti Ok !

Sve je dobro i bit ce jos mnooogoo bolje, jer tu iza ugla vec vas ceka nesto fenomenalno,samo...pruzite korak. <3



"BUDI SVOJA I DOSLJEDNA SEBI,
JER SVIJETU TREBA OSOBA KAO TI "
                              Marijana May
      

Primjedbe