SRETNA VAM NOVA 2017 GODINA

Sretnu  i  uspijesnu novu godinu vam Zelim  vam da  vam  se  svi  planovi  ostvare.
S  pocetkom   ove godina  otkrila sam divnu  pjesmu,nisam je   prije cula..ali  definitivno je  ono sto  sam  trebala cuti. Svaki dan pocinjem  i  zavrsavam  s njom,
Mozete  je poslusati  na  KLIKNI I POSLUSAJ

Ja sam u ovu  godinu  krenula  s  velikim ciljem ,i sitnim  zeljama.
Moj  cilj  je  svoj   hobi  pretvoriti  u posao koji cu  prosiriti i  zaposliti 2radnika za  pocetak,i tako nekome  pomoci  da ima  mjesecnu  placu. Poznajem  mnogo  ne  zaposlenih kojima  je  posao  prijeko   potreban..

Stine zelje takodje  nisu  manje  bitne  od cilja,medjutim  manje su..poput zelje  da  osvojim  manji   novcani dobitak   koji  ce me "pogurati" da brze  dodjem  do  cilja

Takodje,imam  zelju da  ove  godine  imamo  porodicno  putovanje (nikad  do   ove godine nismo  nigdje  putovali)

To  su  neke  moje  zeljice, vjerujem  da  svi  krecemo  u  novu godinu  s ciljem  da bude bolja nego prethodna.
Vjerujem  da svi vi  takodje  imate  svoj  planer   za  ovu godinu i  da  ste  vec  ispisali sta  cete   ostvariti:)

OD SRCA VAM ZELIM DA  SVE  STO STE ZAPISALI  OSTVARITE. i  onda  kad  pogledate  na  kraju ove godine  u  svoju  listu,i vidite da   ste  sve ostvarili,taj  osjecaj  radosti  i  ispunjenosti je  zapravo  biti  ono cemu ste  tezili najvise...ne,novac,ne kuca,ne stan...ili sta  sve.. Taj  osjecaj je najvredniji od svega..
ZELIM  VAM  SVAKI  DAN  DA VAS PRATI OSJECAJ ISPUNJENOSTI ;LJUBAVI ;RADOSTI...

<3

Primjedbe