Kako se rijesiti stresa i nervoze

Kako se sve vise osoba zali na stras i nervozu zadnjih par dana, odlucila sam malo proguglati i vidjeti sta drugi predlazu za brzo i efikasno uklanjanje stresa ili nervoze.

Opet cu vam prvo napisati moj nacin . Ja jednostavno upalim neku dobru muziku koja me pokrece i tjera na ples i moja nervoza prolazi nakon jedne pjesme :D  Takodje , manje to radim,ali  meni je super i da napravim caj od mente ,kamilice ili vocni i onda sjednem i udisem taj miris i uzivam u njemu. Osjecam kako mi toplota ulazi kroz nos i siri se tijelom. Ja se i tako opustim , medjutim za taj nacin mi je potrebna i tisina , ali uz dijete,malo je teze biti u tisini tokom dana. Zato efikasniji nacin je muzika. :D

Evo sad neke metode koje sam pronasla na netu:
1. Otidjite na kratku setnju od 10 minuta u prirodi.
Ova metoda se savjetuje zbog toga sto  setnja pomaze  smanjenju stresa , a i samo zelenilo i priroda moze nase tijelo dovesti u stanj meditacije

2.Duboko disite
Dah je poznat jos i kao "Zivotna sila"  i igra vaznu ulogu u njegovanju tijela.

3.Zvacite zvaku
 Prema studiji iz 2008., žvakanje žvake može vam ublažiti tjeskobu, poboljšati budnost i smanjiti stres tijekom ''multitaskinga''.

4.Pogledajte viralni video
 Smijeh je dobra tehnika za relaksaciju. Čak iako ne doživite neki video koji su vam poslali kao smiješan, samo očekivanje da on može biti takav zapravo će vam povećati razinu endorfina.

5.Pojedite bananu ili krompir
 Banana ili krompir sadržavaju kalij, a kalij pomaže pri regulaciji krvnog tlaka koji se podiže dok smo pod stresom.


6. Slušajte glazbu
Iako klasična glazba ima posebno umirujući učinak, odnosno usporava rad srca, smanjuje krvi tlak i smanjuje razinu hormona stresa, bilo koja glazba koju volite preplavit će vaš mozak neurokemikalijama od kojih se osjećate dobro poput dopamina.

7. Udaljite se od ekrana
Prema studiji sveučilišta u Göteborgu neprekidno korištenje računala povezano je sa stresom, gubitkom sna i depresijom kod žena, a korištenje računala kasno u noći sa stresom i kod muškaraca i kod žena. Stoga, pobrinite se da uzimate česte pauze tijekom korištenja računala te ga pokušajte isključiti barem sat vremena prije spavanja.

8. Kupite si biljku
Biljke vam mogu pomoći da se smirite.

9. Poklopite slušalicu i isključite mobitel
Mobiteli izazivaju stres, a razgovaranje na taj način može podići i vaš krvi tlak.

10. Nađite se s najboljim prijateljem ili prijateljicom
Prijatelji nisu tu samo radi zabave. Naime, prema studiji koja je provedena na djeci vaši najbliži prijatelji mogu smanjiti proizvodnju kortizola, a psiholozi se slažu da isto vrijedi i za odrasle.

Primjedbe