Izazov 30 dana rada na sebi (prvi dan)

Mnogo puta sam pokusala odraditi ovaj izazov do kraja i nikad nisam zavrsila. Dopustila sam sebi da  me uvijek neko prekine u tome.
Danas donosim cvrstu odluku da cu 30 dana bez prekida raditi na sebi, bez prekida cu odvajati,svaki da, vrijeme za meditaciju,vizualizaciju i pisanje.
Do sad sam meditirala u prosjeku svaki drugi dan, pisala isto.
Odlucujem da cu od danas biti odgovornija za sebe i svoje zdravlje te da cu u svemu vidjeti samo ljubav i ono najbolje.
Ja sam timski igrac, volim raditi u timu, i bas mi nekad dodje dan kad bih voljela da imam uz sebe nekoga ko ce mi biti podrska u ovom izazovu i ko ce raditi samnom.
Neko ko mi nece dati da odustanem.
U biti ,mnogo mi se zivot promijenio otkako radim na sebi.
Prije sam cesto brinula,nervirala se, provodila dane pokusavajuci shvatiti zasto se bas meni to nesto desilo... A sad , niti se brinem,niti se nerviram niti ocajavam zbog necega sto se desilo.
Naucila sam blokirati lose misli, i prebaciti se na vecu vibraciju. Volim sto to znam. Zaista je super !
Hvala Ani i Nadi Bucevic, uz njih sam to naucila.
Ja danas krecem sa afirmacijama za dobro jutro i divan dan:

Moj prekrasan dan je poceo, Hvala Ti.
Divno se osjecam, divno je buditi se s osmijehom pored divnom muza kojeg volim najvise i predivne djevojcice koju isto volim najvise.
Divan je dan za nov pocetak
Od ranog jutra sam vec dobila pozitivne vijesti i jos ce ih bbiti do kraja dana.
Ja sam sretna,voljena,ispunjena i zadovoljna svojim zivotom.
Zahvalna sam na zdravlju koje imam .
Zahvalna za obilje ,hranu,pitku vodu, cistu odjecu..
Zaista sam bogata i tako se osjecam :D
Ovaj dan je predivan ,hvala Ti :)

Takodje nakon afirmacija radim i tapkanje za privlacenje cuda u svoj zivot:
Anin video o tapkanju  za cuda mi je najbolji.


Meditaciju pnairam odraditi kasnije, dok zavrsim sve svoje obaveze, imam ih malo za danas :) sto je odlicno !!!

Ja sam se mnogo promijenila i osjecam da sam mnogo napredovala na svom duhovnom putu . Volim uciti nove stvari koje mi sluze, volim biti dio ovoga :)
Ako se neko odlucio danas krenuti, pisite ,javite mi u komentaru ispod ovog posta,pisite na e mail.. ili fb :)
Budimo podrska jedni drugima :)

Primjedbe

  1. Izazov prihvacen.Dok smo ziveli u Srbiji mnogo sam radila na sebi i promenila puno toga.Onda smo se preselili u München i vreme je nestalo.Sada se sve polako sredjuje i zelim da se vratim sebi.Nedostajem si:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo, hvala sto me pratite
      Uspjet cete ,vjerujem u vas. samo naprijed.
      <3

      Izbriši

Objavi komentar