Izazov 30 dana rada na sebi ( treci dan)

Treci dan uspijesno odradjen !!!

Ovaj poseban dan sam pocela sa zahvalnoscu na svemu sto imam i zivim. Zahvalna sam na zdravlju,ljubavi,obilju,hrani,vodi,zraku,cistoj odjeci,toploj kuci...
Zaista kad se covjek okrene oko sebe zaista shvati koliko je bogat i koliko obilje zivi . Iz dana u dan shvatam kako sam prije bila ne zahvalna za ovo sto imam,uvijek bi se zalila i htjela nesto drugo ,iako sam sama izabrala i to prije ... Zahvalna sam na toj spoznaji.

Sledece sto sam radila je ETF za privlacenje cuda. Vjerujem da mi je zbog toga danas doslo jedno divno cudo,jedna manifestacija koju sam pozelila malo prije nego sam krenula izazov.
Zapravo to je dio moje zelje,jos ne cijela, ali najvazniji korak,prvi korak,ka ostvarenju je tu , i mnogo sam sretna zbog toga.

Nakon ETF ,vecinu dana sam radila metodu "Ne bi li bilo lijepo" i onda vizualizirala da je vec tako nesto za sta sam rekla ne bi li bilo lijepo :D
Ta metoda mi je do sad donosila pozitivna iskustva,ali priznajem,nsiam je dugo koristila,bila sam zaboravila na nju.

Ne izostavna je  meditacija za ostvarenje konkretne zelje ili cilja. Definitivno moja omiljena vodjena meditacija :D Uz nju sam izmanifestirala svoju najvecu manifestaciju , a sad znam da cu i moju iducu zelju upravo uz pomoc ove meditacije ostvariti.

I pred spavanje cu jos nekoliko minuta da meditiram u tisini zamisljajuci da sam na livadi prepunoj trave i cvijeca ,da gledam kako lagani povjetarac njise svu ti ljepotu <3


Primjedbe