Izazov 30 dana rada na sebi (prvi dan) drugi post

Ovaj dan je za mene bio fenomenalan.
Mnogo vas se odazvalo na izazov od 30 dana , jako sam sretna zbog toga.
Vjerujem da cu uspjeti i ja kao i vi zivjeti ovaj "izazov" i nakon tih 30 dana, da vise nikad necu odustati jer zaista je divan osjecaj biti  medju ovoliko divnih dusa .
Po prirodi sam veiki optimista i pozitivac i oduvijek sam se po tome isticala .
Mnoogoo sam sretna sto ce nekoga moja prica motivirati, sto ce neko uz mene traziti motivaciju da ne izostavi niti jedan dan ovoga izazova.
Samim tim ni ja necu moci odustati,jer ce mene motivirati vase price koje cete ,sigurna sam,podijeliti samnom.

Hvala Vam svima na tome, Hvala sto postojite .
Tu ste s razlogom,i idemo otkriti te razloge.

Ako vam neki moj tekst pomogne,javite, ako zelite da istrazim o necemu konkretnom ,pisite mi,ja cu se potruditi sto vise saznati. Kad saznam za vas saznala sam i za sebe.
Zaista , mnogo sam ispunjena kad znam da sam nekome danas pomogla da zivi bolje sutra.


PS: Ja sam svoj danasnji izazov ispunila : Afirmirala sam,tapkala za cuda, procitala nekoliko divnih inspirirajucih tekstova,radila na svojim idejama ,i na kraju meditirala za ostvarenje svoje zelje...
Sad idem uzivati u ostatku veceri i pripremiti plan za sutrasnji dan .
<3
Vjerujte u sebe , ja vjerujem u Vas !



Primjedbe