Izazov 30 dana rada na sebi ( peti dan)

Kazu : " Po jutru se dan poznaje "
Danas je moj dan upravo bio povezan s tom izjavom.
Kad sam se probudila i otvorila oci  obuzeo me predivan osjecaj zahvalnosti za ovaj dan ,i odlucih da ga iskoristim bolje nego i jedan do sada. U toj odluci sam istrajala  i danas sam svaku sekundu  svaku minutu bia zadovoljna,zahvalna,ispunjea , sretna,nasmijana...
Dok ovo pisem osjecam se kao da pisem Univerzumu, prije sam u motivacijskom pismu procitala "poruku Univerzuma" -" ...napisi pismo meni..."
Pisala sam jedno pismo, u kojem sam navela nove odluke, nove ciljeve koje zelim ostvariti u ovoj godini. Medjutim, sad osjecam potrebu napisati drugacije pismo. U samo pet dana,meditacije,afirmacija,zahvala,raznih metoda,onda citanjem motivacijskih tekstova, ja sam mnooogo promijenila svoj osjecaj,to nesto unutar mene se mnogo promijenilo. Nisam promijenila svoj stav,nisam promijenila ni misljenje...Vjerovatno sam se danas najvise povezala sa svojim unutarnjim bicem. Svi moji stavovi,za bilo sta,sva moja misljenja o bilo cemu tek danas rezoniraju u potpunosti sa mojim unutarnjim bicem.
Zahvalna sam na toj spoznaji , osjecaj je nevjerovatan.
Boze, tek je samo pet dana proslo, a vidljive promjene su tu. Jedva cekam sutrasnji dan,zahvalna sam mnogo na svemu ovome. Hvala Ani sto se pojavila na mom youtube pretrazivacu, Hvala Ani za sve ne odgovorene poruke . Zaista ,pisala sam joj mnogo, ali nikad nisam dobila odgovor. Procitala ih je,ali nikad nije odgovorila jer je znala da cu naci odgovor sama. Hvala Ti draga Ana .
Veci ucinak ima sav moj put do odgovora,svi ti kontrasti i sve ostalo sto me snaslo dok sam dosla sama do odgovora ,nego da mi je Ana samo napisala .
Jucer sam pocela citati knjigu" Najlaksi nacin razumijevanja tehnike Ho’oponopono"
Planirala sam je danas vec cijelu procitati,medjutim nisam imala toliko vremena, pa cu vjerovatno sutra je procitati.
Dopada mi se ideja da se povezem sa unutarnjim djetetom ,tj. sa sobom kad sam bila dijete. OMG kakav li je samo to osjecaj. Jedva cekam da isprobam :D :D 

Danasnji dan zavrsavam Aninom meditacjom opustanja i iscjeljivanja. 

Primjedbe