Izazov 30 dana rada na sebi ( drugi dan)

Danasnji dan sam zapocela sa afirmacijama za dobro jutro i divan dan.
Kako sam afirmirala,mogu reci da mi je tako i bilo.
Od ranog jutra ,tacnije od 6:00 sam na nogama, uz gripu i dehidriranost, ipak mi je dan prosao oslicno.
Nisam se dala da me gripa obori i da zaspim (citaj prespavam cijeli dan)  obavila sam kucne poslove,imala porodicno okupljanje,brinula od djetetu , uz sve to sam stigla tapkati ,afirmirati,meditirati.
Meditaciju sam upravo sad odradila . Radila sam meditaciju za ostvarenje konkretne zelje ili cilja. To je ona meditacija u kojoj sam vidjela svoju kucu . Sada zelim iskreirati posao .
Drzite mi fige, ja znam da cu uspjeti, i moja vjera ce biti neizmijerno jaka uz vasu podrsku.
Takodje sam danas koristila metodu -Ne bi li bilo lijepo .
Posto su me vec od samog jutra docekali neki kontrasti ,i suocavanje sa strahom , nisam se dala, pobijedila sam i kontrast i strah svojim cvrstim stavom da mi nista ovaj divni dan nece pokvariti. Tako je i bilo.

Cijeli dan sam u podsvijesti zahvalna sto sam,pored gripe, zdrava, svi moji organi su zdravi i upravo sada istjeruju gripu iz mene . :D

Odlucila sam da sutra koristim novu metodu,koju do sad nisam nikad koristila, a to je snimanje sebe kako govorim svoju zelju.
 To mi se cini super, i biti cu jos srecnija kad poslusam svoju zelju nakon sto se ostvari.
Do sad kad sam pokusala uraditi ovaj izazov, prekidala sam  najvise iz razloga sto se moje zelje nisu ostvarivale.
Poslije sam shvatila da sve sto sam tad zeljela zapravo nije ni rezoniralo samnom u datom trenutku kad sam to pozeljela. Valjda je to bila zelja ega... a ne duse . I onda se desavalo da mi vibra padne jer  pomislim da se trudim da ostvarim nesto,radim metode i na kraju mi se to ne ostvari. Zasto? Gdje krivo radim? Osjecala sam se dobro,afrmirala,meditirala,vizalizirala,mastala, sve sto postoji... ali od moje zelje ni traga .
To se sve desilo s tim razlogom da shvatim da to nije ono sto ja zelim . Da to nije ono zbog cega cu ja biti sretna i ispunjena, mozda hocu u jednom trenutku,ali taj ce osjecaj brzo proci i sta sam postigla? Opet se vracam na isto, na nezadovoljstvo... A to nije bas ono sto zelim.

Maknula sam se od svojih vjerovatno " ego pohlepnih" zelja i odlucila da samo zelim mir u dusi i radost u srcu,zdravlje u tijelu.

Nakon sto sam spoznala osjecaj mira , ja sam druga osoba. Ja sam sretnija,ispunjenija, vise daljem ljubavi,vise dijelim osmijeha i daleko sam vise odgovorna za sebe .

Moja je najveca manifestacija bila moja kuca,  ostvarilo mi se mnogo sitnih zelja, naravno,nisu ni one manje bitne od kuce, ali najveci dojam na mene je ostavila manifestacija kuce.

Ako sam ja uspjela, uspjet ces i TI koji ovo citas. uspjet ces u svojoj zelji koju nosis u dusi. I ja ti zelim da je ostvaris sto prije <3
Svi koji se zele prikljuciti izazovu neka se pridruze OVDJE




Primjedbe