Izazov 30 dana rada na sebi ( deseti dan)

Dan 10

WoW vec deseti dan . Moj dan je kao i obicno poceo sa zahvalnoscu. Danas sam bila zahvalna na ovom divnom danu, na toploj sobi,na divnoj djevojcici pored sebe, na divnom muzu , na zdravlju svih nas. Zahvalna sam na suncu koje je danas sijalo i ublazilo hladnocu. Zahvalna sam na hrani i vodi koju sam danas imala. Zahvalna sam na odjeci koju imam, na svemu sto imam u svom divnom domu.Zivim obilje , obilje svega, zdravlja,ljubavi,radosti,novca, svo materijalno obilje koje trebam -imam.Hvalaa Ti !!!

Afirmacije koje sam danas izgovarala vise puta (to je Anina ,iz videa izazov od 30 dana)

"BOZANSKI POREDAK VLADA MOJIM ZIVOTOM DANAS I SVAKOGA DANA.
SVE DOBRO DANAS RADI ZA MENE. ZA MENE JE OVO NOV I PREDIVAN DAN JER OVAKAV SE DAN NIKAD NECE PONOVITI.CITAVOG ME DANA VODI BOZANSKO VODSTVO I STO GOD UCINIM USPJET CU U TOME .OKRUZUJE ME BOZANSKA LJUBAV,PREKRIVA ME I UMATA U SEBE,KROCIM U MIR.KAD GOD MOJA POZORNOST ODLUTA OD SVEGA DOBROGA I STVARALACKOGA,ODMAH JE VRACAM RAZMISLJAJUCI O LIJEPOM I DOBROM.JA SAM DUHOVNI I UMNI MAGNET KOJI  SEBI PRIVLACI SVE ONO STO ME BLAGOSIVLJA I PROMICE.  ZIVIM OBILJE, JA SAM OBILJE.DANAS CU U SVIM SVOJIM POTHVATIMA OSTVARITI SJAJNE USPJEHE. CITAVOG DANA JA SAM SRETNA "

Tapkala sam za ulazak u vortex. Ja ne znam da li je to nus pojava,ali ja sam se smijala tokom cijelog tapkanja. Toliko mi je bilo smijesno ...haaos...LOL ... ali briga me, osjecala sam se super LOL

Meditirala sam 15 minuta uz relaxing music , i onda sam krenula pisati post.
Koje je cudo ova meditacija. Svaki put iznova se cudim i zahvaljujem sto sam otkrila ovo. Ovaj osjecaj, ovo divno iskustvo se ne moze opisati. Tijelo se toliko opusti, toliko se napuni energijom da je stvarno cudesno. Predivno...
Mnogo puta sam morala prekinuti meditaciju(prije ovog izazova) jer sam se osjecala cudno. Nekad sam imala takav osjecaj u tijelu, tacnije u nogama, kao da mi se noga hoce otkinuti od tijela. Otrni, kao da struja prolazi kroz nju ,ne izdrzivo. Hvala Bogu to je prestalo.
Nije uvijek bilo tako, vjerovatno sam imala neki otpor jak, nesto,nemam pojma kako bih to nazvala.Nisam istrazivala o tim desavanjima koja me mog zadesiti tokom meditacije. Jednom prilikom sam bila naisla na video o tome ,o tim cudnim osjecajima u meditaciji ali nikad se nisam na to vracala( bas sad cu da ga pokusam pronaci ,e sad me zas zainteresovalo sta bi to moglo biti) .

Moje meditacije uglavnom traju izmedju 10 i 15 minuta . osim ako slusam neku vodjenu koja traje duze.  Skoro svaki put, (osim tih dana kad sam imala taj neki cudni osjecaj) , osjecaj je neverovatan. Da je ne znam ni sama koliko naporan i tezak dan bio za mene, poslije meditacije kao da sam se tek probudila naspavana prepuna energije,ono ,doslovno pucam od energije ne znam sta bih prije :D LOL !

Tako da, ako jos uvijek ima neko ko ne meditira uopste, ja ti preporucujem IDI MEDITIRAJ :D Bar 5 minuta . samo 5 minuta, sta je to za ostatak dana ili noci,sta mozes propustiti za tih 5min. ? :D
Obraduj se-meditiraj :D


Primjedbe