Izazov 30 dana rada na sebi ( cetvrti dan)

Cetvrti dan putovanja je pri kraju .
Danasnji dan sam krenula sa videom o navikama za svaki dan -prevod Abrahama koji mozete vidjeti na linku Ovdje
Nakon videa sam citala afirmacije  od Ane Bucevic koje spominje u svom videu o izazovu od 30 dana. Mnogo volim te afirmacije i cesto ih citam.

Takodje sam ponovo radila ETF za cuda .
Danas mi se ostvarila jos jedna manifestacija koju cu podijeliiti s vama
 Vec dugoo je proslo kako sam slomila displej na mobitelu, porucila sam isti preko e bay medjutim mjesecima nije stizao... Javili smo selleru da nismo dobili displej i on nam je poslao drugi umjesto da vrati novac. Taj drugi je stigao u roku od 15dana (prije dva dana je stigao). Ja se obradovala do nebaa.. i onda kontrast ! Displej ne radi !
Muz razocaran, krivo mu, salje poruku selleru kako nam je poslao ne ispravan displej bolje da je vratio novac nego slao ..itd...
Kazem ja njemu "ne brini doci ce nam drugi, onaj sto je zalutao negdje , doci ce vec za dva dana ,vidjet ces, vidis kako svima dolaze zaostali paketi "
Evo bas sad mi javio da je dosao taaj zalutati displeej . Zvali ga iz poste da ide preuzeti paket !!!

:D :D :D

Meditaciju za ostvarenje konkretne zelje ili cilja sam radila popodne dok je moja djevojcica spavala. Imala sam svoj mir :D
Veceras prije spavanja cu odraditi meditaciju carobna skoljka  mozete je poslusati na linku OVDJE
 Iskustva sa meditacija cu vam isto pisati u nekom drugom postu :)

Ja sam zaista zadovoljna ovim svojim putovanjem, vidljive promjene su tu nakon samo 4 dana.
Bolje se osjecam, cak su se i moje manifestacije pocele ostvarivati, prije dok sam pocinjala ovaj svoj put nisu mi se bas manifestacije ovako brzo ostvarivale.
Tad nisam  poznavala zakon privlacenja kako ga sad poznajem, vjerujem da sam sad krenula jedan korak naprijed  ka spoznaji zakona. Mnogo toga jos zelim sebi ,u svojoj glavi razjasniti . Neke stvari znam,ali nikako da ih primijenim,nikako da se dodatno motiviram za to . Vjerujem da cu na ovom putu da dobijem joos vise i visee motivacije da vise ikad ne prestanem s radom na sebi .
Nedavno sam se osjecala izgubljeno i preoptereceno svim tim spoznajama i svim tim izjavama koje sam cula. Sve mi je to bilo previse . Znam da je to sve istina,ali mi je bila ta istina previse zbog prijasnjih uvjerenja.
Hvala Bogu , Univerzumu sto sam promijenila neka uvjerenja, a plan mi je promijeniti sva uvjerenja koja mi ne sluze i uustrajat cu u tome da uspijem. Ne samo u ovom izazovu,u ovih 30 dana,, nego i iducih 30 i iducih 30 itd...


Primjedbe