Vjerovati instiktu















Koliko vjerujete svom isntiktu? Da li slijedite put koji vam instikt pokazuje ?

Svi u sebi osjetimo nesto , sto kao da nas upucuje gdje bi moralili ici ili sta bi morali uraditi, ili gdje ne bi trebali otci bas tada kada smo naumili.  Neki osjecaj se probudi, nekome uzhicenje zbog necega , nekome opet strepnja zbog necega . Instikt nas vodi u pravom smijeru . Ja to gledam ovako kao da nam , kad najmanje ocekujemo , Bog sapne sta i kako dalje , i ako slijedimo to bez uplitanja razuma  , bude upravo onako kako je najbolje za nas.  Medjutim, kako jos uvijek , valjda, ne vjerujemo dovoljno u to da Bog zna sta je najbolje za nas, pustimo razum da potuce instikt i krecemo dalje putem razuma. Tada dolazi do loseg osjecaja, straha, razmisljanja, borbe sa samim sobom, i bezbroj pitanja tipa " Trebao7la sam poslusati instikt koji me upucivao, ko zna sta me sad ceka, mozda sam ipak trebao/la krenuti putem osjecaja bez puno razmisljanja...itd."
Te unutrasnje borbe razuma i osjecaja, cesto nas drze u mjestu. Mi mislimo da se pomijeramo ali kad se okrenemo, jedino sta vidimo je da smo jos uvijek na istom mjestu , jos dublje zaglibili u unutarnjoj borbi. Znam, tesko je se oduprijeti razumu kojeg smo sve ove godine pustali da nas vodi, vise nego osjecaj. Ali nije nemoguce. Znate onu izjavu " Ma jedan je zivot "... ili "Jednom se zivi " , kazu da obicno se te rijeci izgovaraju onda kada se planira napraviti neka ludost . zar ne bi bila ludost, po dosadasnjem nacinu razmisljanja i vodstvu razuma, zar ne bi bila ludost okrenuti se pracenju osjecaja i raditi ono sto u nama budi "ludjacke" emocije i misli . pa ajde, uradite tu "ludost" i vidite kako ce vas odvesti na mjesto u kojem ste oduvijek htjeli biti .
Ako se ne mozete ozbiljno pozabaviti s tim da krenete putem emocija ne slusajuci uvijek razum, okrenite taj put na kazaljku koja vodi do ludosti i recite sebi " Jednom se zivi , idem to raditi pa sta bude neka bude ."  I uzivajte, jer biti ce ono najbolje za vas, vasa dusa ce procvjetati, otvoriti se poput cvijeta lotosa i zivjeti svoje istinsko JA . Koliku ce vam samo srecu donijeti, da cete na dalje uvijek slijediti instikte i osjecaje. Vidjet cete da vas instikt ne vara . Koliko god se situacija prema kojoj vas instikt vodi cinila losom po vas u tom trenutku, vjerujte, da je lose za vas ne bi vas nista ka tome ni vodilo. Samo se prepustite i vjerujte Bogu , on ima savrsen plan za svakoga od nas. Kako bi jedna stara nana rekla " Moj me insekt nikad nije prevario " , kada god bi poslusala svoj "insekt"(instikt) uvijek bi je odveo na pravi put .
Zato i vi vjerujte svom instiktu i ne dopustite da vas razum ili strah sprijeci da uradite nesto sto bi vam moglo donijeti samo dobrobiti za vas.

Primjedbe