Motivacija




Želim da ti kažem nešto što sigurno već znaš,ali si zaboravio/la.

Svi imamo situacije u kojima je nekad ,pa neću reći da je teško, ali nije ni lako , odabrati biti nasmijan i radostan .
Često se u situacijama koje nazivamo kontrastima izgubimo , i dok se pronalazimo u svemu, i tražimo način  da se osjećamo bolje trošimo mnogo energije i samim tim i vibracija nam pada ,gubi se i volja za pronalazak nečega dobrog.
U takvim situacijama najbolje riješenje , barem za mene postaje najbolje, svaki put sve brže mi diže vibraciju , a to je afirmacija " Sve je dobro i biće još bolje, možda ne odmah,ali već sutra hoće " , Zahvalnost " Zahvalna sam Ti dragi Bože što si mi dao i ovo iskustvo koje nisam htjela doživjeti , sada još bolje znam šta želim "  I Meditacija . Meditaciju uvijek biram po osjećaju , najbolje mi odgovaraju meditacije od Ane Bučević , njena energija i njena boja glasa uvijek me vraćaju na onaj put dobrog osjećaja .


Znajte da uvijek postoji način da se sve riješi na način koji je najbolji za vas. možda ne izgleda tako , ali vjerujte da jeste.Iz svake situacije možete izvući neku pouku koja će da vam popravi osjećaj i digne vibraciju . A kako i sami znate, na višoj vibraciji su nove ideje koje vas mogu "izvući" iz situacije u kojoj se nalazite.
Bilo da je to finansijska ili neka druga životna situacija, uvijek postoji riješenje. uvijek postoji način, samo je potrebno da  se dignete na vibracijskom polju .

Dizati vibraciju i ostati na visokoj vibraciji možete na više načina.
Mani mnogo pomaže kad slušam muziku koja ima motivacijski tekst ,koja me svojim tekstom podsjeća da je sve moguće i da ne treba nikad stati i zadovoljiti se minimalnim , treba uživati i tražiti načine za maksimalno uživanje.

Pored muzike obožavam posmatrati oblake. Kad osjetim da mi dođe negativna misao, radim metodu od 17 sekundi , pa još 17 sekundi pa još 17... Često mi uspijeva da samo tom metodom vratim misli "na pravi put" ,pozitivan put. Međutim, kako vjerovatno imam jaka uvjerenja od prije i nekoliko njih još nisam promijenila , desi se situacija vezana za ta uvjerenja, i onda mi metoda od 17 sec baš ne pomaže mnogo. Onda sve ostavim, i sjednem gledati oblake . Promatram kako se kreću lagano bez prepreka, bez opterećenja, samo plove  nebom i šaraju po nebu razne oblike koje nekad koristimo kao i poruke Anđela.  Dok razmišljam o oblacima i njihovoj slobodi  podsjete me da sam i ja slobodna poput njih i da mogu da plovim kroz svoj život .

Takođe , šetnja mnogo razbistri glavu, pogotovo ako imate priliku šetati u prirodi . Sva ta energija iz prirode prenosi se i na nas, ukoliko joj dopustimo. Sjednite negdje , ne bitno je da li ima klupica, sjednite na travu , udahnite duboko, osjetite pod rukama mekoću i svježinu trave, skinite obuću neka i vaša stopala osjete tu ljepotu . Osjećaj je predivan . Kad napravite nekoliko dubokih udaha i izdaha osjetit ćete energiju prirode i njeno nesebično širenje na vas. Priroda će vam dati dio svoje energije, samo se prepustite i uživajte u divnom osjećaju .




Pored svega ovoga, još možete i razgovarati s nekim s kime vam je ugodno, ko vam diže vibraciju .
Pažljivo birajte s kim se družite, pogotovo tokom rada na sebi, jer  dok radite na poboljšanju svog života , tačnije na pobljšanju sebe  mnogi prijatelji koje ste do tada imali vas više neće razumjeti. Činit ćete im se sebičnim  jer konačno ne želite raditi ono što oni žele nego Vi krenete "postavljati uvjete" tog prijaljstva. Da ne bi pogrešno shvatili navest ću vam primjer iz vlastitog iskustva.

S "prijateljicom" sam razgovarala o nečemu i u temu je upletena treća osoba koja tad nije bila s nama. Dok smo sjedile i razgovarale primijetila sam različite vrste napada na tu osobu od strane te "prijaeljice" , neko vrijeme sam slušala , bez komentara , ali već mi je bilo dosta toga i rekla sam "Dosta  ne želim o tome više pričati, ne slažem se sa svim što si rekla ,ali tako  ne želim da pričam o tome bez prisustva te osobe " , "prijateljica" me pogledala s takvim čuđenjem i rekla kako , ako nastavim sa ovim što radim mi više nećemo imati o čemu da pričamo.
Meni lično je to kompliment jer  vidim da naperdujem u više životnih polja. Pored toga  u moj život ulazi mnogo novih osoba za koje vjerujem da će mi postati veoma dobri prijateljji, prije svega jer imaju pozitivan stav i veliki su optimisti. Takve ljude "skupljajte" oko sebe i s njima de družite .
Naučite reći NE .


Još nešto što meni pomaže kod dizanja vibracije jeste trčanje i vožnja bicikla.
Rekreacija i vježbe definitivno su odlični za trošenje negativne energije.
Ako u određenom trenutku poželim da se riješim negativne energije i tad ne mogu trčati ili voziti bicikl onda radim  različite vježbe .


Meditacija je još jedan odličan način čuvanja visoke vibracije , ili dizanja vibracije.
Svaki dan za sebe izdvojite 15-30 min  i meditirajte . Meditirati možete i više puta dnevno, ako vam to odgovara.
Meni najbolje odgovara kad radim meditaciju ujutro (obično radim meditaciju zahvalnosti nekih 10 minuta)  i naveče prije spavanja (tad radim najviše meditaciju opuštanja i iscjeljivanja od Ane Bučević)



Pored svih ovih metoda postoji i more drugih samo se uskladite sa onim što vama odgovara i to radite. Metoda RIJEŠENO JE se kod mene odlično pokazala , jer kad god se nađem u nekoj situaciji koju ne mogu isti tren riješiti ili naći riješenje onda izgovaram ove riječi :

 RIJEŠENO JE  , ZNAM DA JE RIJEŠENO VEĆ I NE TREBAM SE BRINUTI, RIJEŠENO JE RIJEŠENO JE ONAKO KAKO JE NAJBOLJE ZA MENE, RIJEŠENO JE , SVE JE VEĆ RIJEŠENO, ZAŠTO UOPŠTE TOME DAJEM PAŽNJU VIŠE KADA JE RIJEŠENO "




Primjedbe