Zašto početi IZAZOV od 30 dana

Zahvalna sam na ovom divnom danu, na suncu, na zdravlju, na ljubavi i svom obilju koje zivim.

Evo jedno pitanjce , zašto početi sa izazovom od 30 dana.
Prije svega, zašto početi sa radom  na sebi ?
To je rad koji se uvijek isplati. Radom na sebi, upoznavanjem sebe , vi naučite da poštujete sebe i da određujete vrijednosti svog života na način na koji vama odgovara.
Radom na sebi pomažete sebi da postanete ono tko zaista želite biti.
Radom na sebi takođe učite i reći NE  onda kad vam nešto ne odgovara ili kad vas nešto ne čini sretnom i ispunjenom osobom.
Svjedok sam da mnogi rade mnogo toga protiv svoje volje i nisu sretni zbog toga a sve iz razloga što ne  mogu reći NE. A zašto ne mogu-pa zato što odmah idu pitanja " A šta če reći ako kažem ne, kako će se ponašati, da li će se naljutiti na mene " i slično.
DOSTA toga ljudi dragi ! Niste loša osoba ako nekome kažete NE na nešto što ne želite.
Prvo budite sebi na prvom mjestu pa onda svi ostali.


Radom na sebi kroz izazov od 30 dana vi ulazite u dubinu sebe . Spoznajete mnogo toga "novog" o sebi, nije to novo, ali niste prije to primjećivali zbog uvjerenja koje ste imali.
Odlukom da radim izazv naučila sam mnogo toga o sebi, osvijestila mnoge svoje mane i vrline , te postigla da se osjećam mnogo sretnije, ispunjenije, mnogo sam zahvalnija na svemu što imam , jer metodama koje se rade u izazovu zaista čovjek shvati kako je nezahvalan.

Ukoliko se osjećate nervozno, ako osjećate strahove, ljutnju, tugu, depresiju sve to kroz izazov možete riješiti. Bez tableta, bez terapija , možete postati svjesni svega čega do sada niste bili svjesni.

Nije lako uvijek ići kroz izazov, dođe dan kada bi ste najradije odustali od svega, ali baš tad trebate da nastavite i da nađete motiv za dalje. Jer dođu trenutci akda vam se plače, kada ste tužni i to je sasvim ok , tako izbacujete iz sebe negativnu energiju. Nikad , ali baš NIKAD nemojte potiskivati emocije kao "Tužna sam, plače mi se, ali odoh da slušam neku veselu muziku, odoh plesati, skakati...nešto... raditi što će mi vratiti osmijeh " Naravno, nekad te metode pomažu, ali potrebno je da čovjek kroz suze izbaci iz sebe negativne emocije koje su se slagale tu negdje unutar tijela, izbacite ih van prije nego se pretvore u neku bolest.


Svima bi preporučila, ko god je krenuo sa radom na sebi, a nije radio IZAZOV, - URADITE GA , velike promjene se mogu desiti, ako ste spremni na njih.

Nemojte se razočarati ako ne bude manifestacija materijalnog oblika.
Težite manifestaciji mira , ljubavi, zdravlja... kad imate sve te manifestacije materijalne se lakše ostvaruju. Zapamtite da je SVE manifestacija, bilo kakva promjena, bilo šta što se dešava je MANIFESTACIJA. Nije to samo novac, auto, stan... nego apsolutno SVE. I mir, i ljubav,., i svaka emocija koja ispuni svaku ćeliju vašeg tijela, ako je bila nekad u blokadi i izašla, probila se kroz tu blokadu tokom izazova. to je manifestacija.


Ukoliko želite krenuti sa izazovom možete mi se javiti da vam budem podrška, takođe možete se učlaniti u moju grupu IZAZOV 30 DANA   I  zajedno sa ostalim članovima grupe raditi  izazov i dijeliti sa nama svoje iskustva.

<3

Primjedbe