NAGRADNA IGRA / PRVO BLOG DARIVANJE

Zahvalna sam na Svima Vama koji čitate moje objave , zato želim nekoga od Vas obradovati poklonom.


Ova nagradna igra će imati nekoliko  uvjeta. Da bi mogla pratiti ko sve igra odradite sledeće korake


1. Lajkujte stranicu Ja sam tebe ipak voljela/volio
2. Podijelite igru na svom zidu mozda neko od vasih prijatelja zeli ucestvovati
2. Ostavite neki komentar ispod ovog posta na blogu

3. Ako želite, pozovite i vašu prijateljiu da igra  jer ću i vašoj prijateljici pokloniti nešto ukoliko Vi budete izvučeni kao pobjednik na nagradnoj igri .

Nagradna igra će trajati do 30.05 2017



OVA PREDIVNA OGRLICA ĆE BITI POKLON ZA NEKOGA OD VAS.
Anđeoska krila obavila su srce i čuvaju ga *_*


Prijateljica koju označite dobit će poklon iznenađenja ,


IDEMO SE IGRATIII



Primjedbe

  1. 😇 u fazi sam ciscenja, svakakvog 😉 andjeli mi pomazu 😇 bilo bi divno imati i ovaj privezak, dar-tvoj, znak-njihov 😇😇 hvala ti od srca ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 😇 u fazi sam ciscenja, svakakvog 😉 andjeli mi pomazu 😇 bilo bi divno imati i ovaj privezak, dar-tvoj, znak-njihov 😇😇 hvala ti od srca ❤

      Izbriši

Objavi komentar