8 DAN (treći izazov) Metode za privlačenje čuda

Napravite put čudima, neka se dese- vjerujte u čuda !!!






1. AFIRMACIJE

Vjerujem u čuda
Čuda mi se dešavaju
Ja sam magnet za čuda
Dozvoljavam čudima da uđu u moj život
Ovaj život je čudo
Zar nije sve oko nas čudesno
Sjesna sam da je i samo buđenje i sam život veliko čudo,
Ja stvaram čuda
Sve više sam svjesna svih čuda koja se dešavaju.
Mir koji osjećam- nije li to divno čudo
Ljubav koju osjećam- oo kako je to samo divno, čudesno divno, savršeno
Čudo je sav svijet oko mene, sva ta predivna priroda..sve što me okružuje



2. EFT



3. ZAHVALNOST

Zahvalna sam na čudima koja ispunjavaju moj život
Zahvalna sam na zdravlju i ljubavi 
Zahvalna sam na divnim prijateljima 
Zahvalna sam na tome što mogu da stvaram čuda, da živim čuda i uživam u čudima
Hvala Ti Hvala Ti Hvala Ti

4. MEDITACIJA 




5. METODA " NE BI LI BILO LIJEPO "

Za ovu metodu ne bi navodila ništa posebno jer mislim da svako od vas treba da odabere nešto što želi da promijeni, npr : " Ne bi li bilo lijepo da danas uopšte ne bude situacija koje će u meni izazivati osjećaj nervoze" 

Šta god da odaberete za ovu metodu , ponavljajte što češće u toku dana i vjerujem da ćete svjedočiti promjenama ubrzo :)


Primjedbe