7 DAN (treći izazov) Metode

Neka Vam ovaj dan bude ispunjen samo lijepim dogadjajima, osmijehom i ljubavlju .




1. AFIRMACIJE
Ovaj dan ćemo iskoristiti afirmacije  za sve važne segmente života

Svjesno biram biti sretna ispunjena i zadovoljna svim što imam i što mi dolazi
Ja sam kreator vlastitog života i potpuno preuzimam svu odgovornost za sve što mi de događa
Vjerujem da postoji Bog Dragi koji me voli i podržava u svakoj situaciji u kojoj se nažem
Ja sam voljeno Božije dijete
 Živim radostan život,prepun razbog obilja
Prije nisam bila svjesna svog obilja,alis ada itekako jesam ,i postajem sve više svjesna,svaki dan,ja rastem
Zdravlje imam ,zdravlje me služi, jer se brinem o sebi i svome tijelu
Volim sebe
Volim i sve oko sebe
Postoje osobe koje i ne volim, ali imam potpuno pravo na to da nekoga ne volim, ni mene ne mora voljeti svako
Ja sam sretna
ja sam predivna osoba
ja sam voljena
Ja volim
Ja sam ljubav
Ja sam radost, nečiji razlog za smijeh, nečiji razlog za buđenje
Ispunjena sam , sretna i bogata
Imam divnu porodicu
Pomažem drugima,tako pomažem i sebi
Volim pomagati drugima
Uspiješna sam u svemu što radim
Mnogo sam spretna i kreativna i sve što uradim to bude dobro,čak odlično
Ponosna sam na sebe

Svaki dan ja rastem sve više
Vjerujem u čuda-čuda mi se dešavaju
Za mene je ovaj život čudo , predivno čudo
Volim prirodu
Volim novac,novac voli mene i stalno mi pristiže, Nekad u većim a nekad u malim količinama,ali pristiže i mnogo sam sretna zbog toga
Zaista sam mnogo bogata
Razno obilje imam
Zahvalna sam na svemu što imam
Svaki dan počinjem i završavam pozitivnim mislima i stavovima
Svaki dan iskoristim najbolje što znam
Ja sam magnet za čuda
Ja sam magnet za lijepe stvari
ja sam magnet za novac
ja sam magnet za poklone
Stalno dobivam poklone od poznatih i ne poznatih osoba
Privlačim u svoj život samo pozitivna događanja
U mom životu nema mjesta za loše stvari
Iz svojih misli izbacujem sve negativno
Ja znam da kontrolišem svoje misli
Ja sam svjesna svega što se dešava u mojoj glavi i svjesno to kontrolišem u pravcu dobroga


2. EFT tapkanje



Napravite danas put čudima , dopustite da čuda u vaš život svakodnevno ulaze .
Čuda se dešavaju 



3. ZAHVALNOST


Zahvaljujem se na očima svojim smeđe boje koje vide cijeli spektar boja iz prirode moje
O Hvala Ti Srce moje što kucaš za mene, Volim te mnogo
Zahvalna sam na jutru koje poslije svake tmurne noći dođe. Zahvalna sam na Tami koja mi pokazuje da postoji Svjetlo i da ga mogu upaliti kad god hoću. Zahvalna sam na osjećaju koje mi ova zahvalnost budi, zahvalna na tome što me okružuju divni ljudi,divni prijatelji,porodica...
Zahvalna sam na savršenom mužu i savršenoj kćerki koju imam.
Zahvalna sam na svome zdravlju, na zdravom tijelu, umu , na zdravim organima
Zahvalna sam na ljubavi koju osjećam
Zahvalna sam na domu koji imam

Zahvalna sam na svakome koga sretnem, s kime razgovaram- od svakoga učim nešto, svako mi ukazuje-vjerovatno ne svjesno, na to ko sam ja a ja sam zahvalna na tome što mogu spoznati ko sam uistinu i ko želim biti.
Zahvalna sam Ti Bože što ispunjavaš moje želje
Hvala Ti što svaki dan činiš da se osjećam sigurnom i čuvanom s Tvoje strane
Hvala Ti što mi pokazuješ put kad zastanem
Hvala Ti što mi pružaš sve ono što zaista zaslužujem
Zahvalna sam na ovom čudu koje živim, na ovom divnom životu okružena divnim ljudima, divnim prijateljima , savršenoj porodici.
Hvala TI Hvala TI Hvala TI



4. MEDITACIJA zahvalnosti




MEDITACIJA za čuda 








Primjedbe