6DAN (treći izazov) NOVAC

Neka ovaj dan podigne vašu vibraciju o novcu





1. AFIRMACIJE

Ja volim da štedim novac
Ja mudro investiram
Moj dohodak stalno raste
Ja uvek imam dovoljno novca
Novac je dobar. Novac je energija
Ja stalno smišljam kreativne načine da pružim bolju uslugu
Ljudi sa zadovoljstvom plaćaju moje usluge
Ja zaslužujem da budem finansijski slobodna
Ja se osećam dobro u vezi novca
Uživam u svakom dinaru koji potrošim, jer mi se sve što potrošim višestruko vraća
Ja uživam da kupujem lepe stvari za sebe i druge
Ja svakodnevno poboljšavam svoju sposobost zarađivanja novca
Ja volim da delim novac sa drugima
Ja sam magnet za novac i novac mi dolazi lako
Ja sam fokusirna na moje najprofitabilnije aktivnosti.

Preporučujem da ovaj video slušate više puta na dan , po mogućnosti svaki dan :




2.EFT 





3.ZAHVALNOST

Zahvalna sam na novcu koji imam
Zahvalna sam na sveim mogućnostima koje mi novac nudi
zahvalna sam na tome što imam novac da kupim hranu
Hvala Ti što imam novac za račune
Hvala Ti što imam novac za odjeću
Hvala Ti što imam novac za slatkiše
Hvala ti što imam dovoljno novca da ispunim svoje sitne željice
Hvala Ti na mudrosti koju imam i koja mi služi da novac trošim pametno
Hvala Ti za sav novac koji sam u životu dobila /zaradila 




4 MEDITACIJA








Primjedbe

Objavi komentar