5 DAN (treći izazov) LJUBAV

5 DAN neka nam donese bolju vibraciju prema ljubavi i vezama

1. AFIRMACIJE

VOIM POŠTUJEM I PRIHVAĆAM SEBE

Ja živim život ispunjen ljubavlju i dobrim emocijama
Budim se pored divne osobe, moje divne ljubavi moje duše
Obožavam da vidim pored sebe svog divnog partnera kojem pružam neizmijerni ljubav
Moj partner zaslužuje svu moju ljubav
Naš život je ispunjen, mnogo se volimo i poštujemo
Ja mu dajem ljubav na svakom koraku , i tu ljubav mi on uzvraća
Možda se nekad desi da imamo nesuglasice i to je dobro jer naša ljubav tad jača
Volim i to što imamo različit pogled na nešto i različito mišljenje
to nam daje mogućnost da više učimo jedan od drugoga i naš odnos tad jača,ljubav postaje veća
Naše energije se stapaju u jednu,nadopunjuju se
Ja zaslužujem ovakvu ljubav
Ja dajem ljubavi
Ja sam mom partneru savršena partnerica kao i on meni savršen partner
Naš dom je naše ljubavno gnijezdo
Ljubav je svuda oko mene,oko nas.
Volim i voljena sam

ZA ONE KOJI TRAZE LJUBAV

 VOLIM POŠTUJEM I PRIHVAĆAM SEBE
Ja sam osoba vrijedna ljubavi
Prepuna sam ljubavi i zelim tu ljubav dati
Zelim svojom ljubavlju ispuniti neciji zivot
Neciji svaki dan,svaki sat,svaki tren
Zelim nekome biti divna djevojka,jos bolja zena
Ja sam osoba koja zna vrijednost prave ljubavi
Ja zaista samo ljubav u sebi osjecam
Ja zračim ljubavlju
Svuda oko mene je ljubav
Znam da će moja energija da privuče nekoga ko je prepun iste energije kao i ja
Slično privlači slično i meni se priblizava osoba slična meni
Osjećam da ću uskoro da svoju ljubav dam osobi koja zeli da me voli
Prihvaćam da mi dođe i u potpunosti otpuštam svoju želju i sve vazano za nju
Ja sam ljubav


2. EFT za ljubav




3. ZAHVALNOST

Zahvalna sam za ljubav koju osjećam
Zahvalna sam za ljubav koju imam
Zahvalna sam za ljubav koju dajem i primam
Zahvalna sam za svu ljubav koja ispunjava svaki moj dan
Zahvalna sam na divnom partneru koji mi pruža ne sebičnu ljubav
Zahvalna sam na ljubavi koju nosim u sebi i koju mogu da dijelim


4. MEDITACIJA
Ova meditacija je namijenjena za one koji nemaju partnera




Svi  vi koji imate partnere možete izabrati neku meditaciju koja vama odgovara , ja ću da ubacim ovu koja meni odgovara : 







Primjedbe