3 (Treći) IZAZOV OD 30 DANA PRVI DAN

Dobro veče dragi čitatelji

Odlučili smo krenuti sa novim izazovom, članovi moje grupe IZAZOV 30 DANA i Ja.
Idemo u treći krug ovog izazova, danas je zadnji dan izazova Magija  pa tako da od sutra krećemo novi izazov od 30 dana. Svi koji se žele prključiti izazovu -DOBRODOŠLI, javljajte se, pišite , tu smo da budemo jedni drugima podrška a i mnogo lijepih prijateljstava se sklopi baš u ovim izazovima, bar kod mene je tako.


Vjerujem da je većini (neću reći svima) poznato o čemu se radi .
Idemo raditi na sebi uz sledeće metode:

1. AFIRMACIJE
2. EFT TAPKANJE
3. MEDITACIJA
4. ZAHVALNOST

Ovog puta ću svaki dan objavljivati metode koje ću i sama koristiti te tako pomoći i vama da , ukoliko vam odgovaraju moje metode, radite samnom isto, a ako vam taj dan ne odgovaraju recimo afirmacije koje sam objaavila, vi koristite svoje šta vam odgovara. Ok ?

Neka s ovom objavom počne izazov !!!

1 DAN- Ulazak u vortex

1. Afirmacije :

Znam da ce i ovaj dan da mi bude jedan  od najljepsih,jer ja tako  zelim
O,pa zaista jedivno znati  da sam ja  sama  kreator  svog divnog  zivota.
Sve  o  cemu  razmisljam,sve sto  zelim sve  to  mi  dolazi .
Ja sam  zaista  sretna  i  ispunjena
Zahvalnost,ljubav i  radost  obuzimaju  sve  moje  osjecaje...mislim,da  samo  to osjecam  sada. Divan je  osjecaj,jel da?
Zelim  se uvijek  osjecati  ovako  predivno  i ispuneno.
Ja  znam  da ce mi  doci  sve sto zelim onda  kad bude vrijeme za  to.
Hvala  Ti na ovom prekrasnom danu
Hvala ti za zdravlje koje  me prati svaki  dan cijeli  dan..O  hvala ti  tijelo moje  sto  si  mi zdravo
Hvala   Ti srce  moje  sto  moje tijelo drzis na  zivotu...
Danasnji  dan  sam  pocela  s osmijehom i pozitivnim  stavom,tako  cu i  da ga  zavrsim
Niko  nije odgovoran  za moju srecu  osim  same mene,zato  preuzimam   odgovornost  potpuno i   necu  dozvoliti  sebi  da  se  ni  u jednom trenutku  osjecam  lose.
Znam da sve sto  danas budem  radila,da cu  raditi  s ljubavlju i s  uspijehom.
Ja  sam zaista sretna i  ispunjena
Imam sve sto   zelim,sve  sto  mi treba i  sve  sto  mi  ne  treba..sve imam..
Bogata sam vise nego  sto  mislim  da jesam.



2. EFT ZA ULAZAK U VORTEX



3, MEDITACIJA (Preporučujem, ukoliko ste u mogućnosti da se probudite ranije, i meditaciju odradite prije dnevnih aktivnosti)






4.ZAHVALNOST ( Po izboru možete zahvaliti na čemu god želite )


Zahvalna sam na ovom predivnom danu
Zahvalna sam na zdravlju koje me služi
Zahvalna sam na Ljubavi koju osjećam, dajem i primam
Zahvalna sam na Obilju hrane i vode 
Zahvalna sam na Obilju novca
Zahalna sam na porodici i prijateljima
Zahvalna sam na mudrosti i pameti koju imam
Zahvalna sam na mogućnosti da svaki dan učim i stječem nova iskustva
HVALA TI HVALA TI HVALA TI 



Pored svega ovoga voljela bih kada biste pogledali ovih 10 oblasti vašeg života .
i ocijenili navedeno  brojevima od 1 do 10
Desetka znači da ste zadovoljni a jedinica označava vaše ne zadovoljstvo.
Na taj način ćete imati u vidu na kojoj oblasti najviše treba da radite,gdje su promjene neophodne i na šta se trebate fokusirati. BUDITE ISKRENI PREMA SEBI





Primjedbe

  1. Hvala ti jer delis sa nama ljubav koju nosis u sebi ❤❤❤😇😇😇

    OdgovoriIzbriši
  2. Radujem se ovom nasem ponovnom izazovu :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja se prikljucujem!!! Da li kasnim? Nikada nisam isterala nista do kraja, ali sada znam da hocu. Hvala!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne kasniš, dobro došla, pridruži nam se u grupi ako već nisi :)

      Izbriši
  4. I ja bih konacno pocela s ovim izazovom, poslala sam zahtjev za grupu...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar