3 DAN (treći izazov) Metode

METODE  za treći dan

1. AFIRMACIJE 
Bas  je  dobro biti  Ja
Volim , postujem  i prihvacam  sebe u potpunosti
Ja sam divno  bice prepuno ljubavi prema sebi
Mnogo  volim  svoje tijelo i  svjesno  se  brinem   o  njemu
Mnogo  volim  svoju  meku ,divnu  i  mirisnu  kosu
Mnogo   volim  svoje  zdrave oci  koje  mi  prenose  predivne  slike ovog  divnog zivota
Volim  svoj  nos  koji osjeca mirise
Volim  svoja usta,jezik zube 
Mnogo  volim  svoje  ruke ,njezne  a pritom snazne  i sposobne  da  urade apsolutno  sve sto  zamislim
Mnogo volim  svoje srce,i zahvalna  sam Ti srce moje  sto  moje Tijelo odrzavas  zivim
Mnogo  volim svoja pluca ,svoj stomak
Mnogo volim  i svoje noge koje me nose svaki dan
Ja sam  ljubav
Ja sam  dusa
Ja sam radost
Ja  sam  necija  inspiracija
Volim  biti   ljubav
Volim  biti  nekome inspiracija  jer  je   i  meni  neko inspiracija
Svjesna  sam da sam  jako  sposobno  i  inteligentno  bice
Ja mogu apsolutno sve  sto  zelim
Ja sam pametna,sposobna inteligentna,kreativna
U  svakoj   prepreci nadjem  kreativno  i zabavno rijesenje
Ja  sam  savsena  bas  ovakva kakva  jesam
Hvala Ti na  tome dragi Boze (Univerzume)




2.EFT TAPKANJE 







3. ZAHVALNOST 

Zahvalnost je ta koja moju dušu ispunjava.Zahvaljujem se svaki dan na zraku koji dišem na inspiraciji za tekst koji pišem.
Zahvaljujem se na očima svojim smeđe boje koje vide cijeli spektar boja iz prirode moje
O Hvala Ti Srce moje što kucaš za mene, Volim te mnogo
Zahvalna sam na jutru koje poslije svake tmurne noći dođe. Zahvalna sam na Tami koja mi pokazuje da postoji Svjetlo i da ga mogu upaliti kad god hoću. Zahvalna sam na osjećaju koje mi ova zahvalnost budi, zahvalna na tome što me okružuju divni ljudi,divni prijatelji,porodica...
Zahvalna sam na savršenom mužu i savršenoj kćerki koju imam.
Zahvalna sam na svome zdravlju, na zdravom tijelu, umu , na zdravim organima
Zahvalna sam na ljubavi koju osjećam
Zahvalna sam na domu koji imam
Zahvalna sam na svakome koga sretnem, s kime razgovaram- od svakoga učim nešto, svako mi ukazuje-vjerovatno ne svjesno, na to ko sam ja a ja sam zahvalna na tome što mogu spoznati ko sam uistinu i ko želim biti.
Zahvalna sam Ti Bože što ispunjavaš moje želje
Hvala Ti što svaki dan činiš da se osjećam sigurnom i čuvanom s Tvoje strane
Hvala Ti što mi pokazuješ put kad zastanem
Hvala Ti što mi pružaš sve ono što zaista zaslužujem
Zahvalna sam na ovom čudu koje živim, na ovom divnom životu okružena divnim ljudima, divnim prijateljima , savršenoj porodici.

Hvala TI Hvala TI Hvala

4.MEDITACIJA





Primjedbe