2 DAN (treći izazov) Metode

NEKA DRUGI DAN IZAZOVA POČNE






1. Afirmacije za zdravlje AFIRMACIJE ZA ISCJELJENJE I ZDRAVLJE
(Ukoliko imate neku dijagnozu na linku iznad imate afirmacije za iscjeljenje)

Volim i prihvatam sebe,stoga ja brinem o sebi  i svome tijelu.
Uzivam u hrani koja  je   dobra  za moje  tijelo
Njegujem svakucelijusvog tijela
Radujem  se starosti  jer  s   ljubavlju vodim racuna  o  svom   tijelu  sada.
Stalno  otkrivam nove nacine  da poboljsam svoje zrdavlje.
Ja  sam u  harmoniji  sa svojim zivotom
Pravim zdrave  izbore jer volim i  postujem  sebe,iscjeljenje  se upravo  dogadja.
Ostavljam um po  strani  i pustam tijelo da se na prirodan  nacin samo iscjeljuje
Moje  tijelo uvijek daje sve   od   sebe da bude savrseno zdravo
Zahvalna  sam  sto sam   danas ziva
Obuzimaju  me radost   i zadovoljstvo  sto zivim jos jedan predivan  dan
Voljna  sam da potrazim  pomoc onda kada mi je potrebna
Uvijek  biram nekog ako zna sta mi je potrebno,vjerujem svojoj intuiciji
Svake veceri sebi obezbijedim  dovoljnu   kolicini  sna
Moje  tijelo cijeni nacin na koji vodim racuna o njemu.
S   ljubavlju  radim  sve  sto mogu  da  pomognem  svome  tijelu  da ostane savrsenog  zdravlja
Imam   posebnog andjela cuvara,on mi daje  posebna  uputstva  i  stiti me  svo vrijeme
Savrseno zdravlje je moje  bozansko   pravo   i  ja ga sada trazim.
Odvajam     dio  svoga  vremena  da  pomazem  drugima,to  je  dobro   za moje zdravlje
Zahvalna  sam  na  zdravom   tijelu  koje   imam
Volim  zivot
Ja  sam  jedina  osoba  koja  ima kontrolu nadsvojim navikama uvezi  sa ishranom
uvijek  mogu  da necemu    odolim  ako  je to  ono  sto   zelim
Voda  je  moje  omiljeno     pice
Pijem   velike kolicine vode kako  bih procistila  tijelo  i um
Najbrzi  put  do   zdravlja  vodi preko  ugodnih  misli
Misli   ispunjene srecommi  pomazu dasvoje  tijelo  oddrzavam zdravim
Okrecem   se  unutrasnjem,i  povezujem se sa onim dijelom  tijela koji zna kako  da iscijeli
Disem  duboko i punim plucima
Udisem  dah zivota  i  tako   se hranim

HvalaTi HvalaTi HvalaTi



2. Tapkanje





3. Zahvalnost 

Zahvalna sam na zdravlju koje imam
Zahvalna sam na zdravim organima koji moje tijelo održavaju živim i vitalnim
Zahvalna sam na zdravom razumu
Zahvalna sam što imam oči koje vide, uši koje čuju, usta koja govore-jedu
Zahvalna sam na zdravim rukama i nogama, na zdravom tijelu 


4. Meditacija









Neka ovaj dan bude onakav kakvim ste ga sami iskreirali. Preuzmite odgovornost za sve što vam se događa , prihvatite situaciju kakva jeste i otpustite- neka sve ide svojim tokom. Sve je dobro i biće još bolje 

Primjedbe

Objavi komentar