11 DAN (treći izazov)

Zahvalna sam na ovom divnom danu , na zdravlju koje me služilo i danas, na ljubavi koju živim , na obilju koje imam .





1. AFIRMACIJE

Ovaj dan će biti najbolji ikada
Danas ću da saznam nešto lijepo
Veoma se veselim tome
Ja sam magnet za lijepe stvari
Ja sam magnet za čuda
Ja sam magnet za vesele događaje
U svoj život unosim pozitivne promjene svaki dan
Moj život je od sad pa na dalje ispunjen samo veselim i lijepim stvarima
Ukoliko se i pojavi neki kontrast, zahvalit ću se na njemu , jer upravo iz njega ću da naučim da ništa nije tako crno kao što sam prije mislila da jeste, iz svakog kontrasta ću da učim kako se sve događa za moje dobro
Odlučujem biti sretna i ispunjena svaki dan
Odlučuje da imam mir u sebi jer tako širim i miroko sebe
ja sam sretna
Ja sam sretna
Zaista sam mnogo sretna



2. ZAHVALNOST
Zahvalna sam na ovom divnom danu
zahvalna sam na svakoj sekundi koju sam proživjela
Na svemu što mi se desilo ovajd an jer iz svega sam anaučila nešto kako o sebi tako i o nekome drugom
Zahvalna sam na spoznaji ko su mi prijatelji
zahvalna sam na mudrosti koju imam
Zahvalna sam na ljubavi koju svakodnevno dajem
Zahvalna sam na pameti i razumu koji me suže
Zahvalna sam na predivnoj porodici 
Zahvalna sam na ljubavi koju primam
zahvalna sam na tome što imam dovoljno d amogu i sa drugima da dijelim

HVALA TI HVALA TI HVALA TI 


3. MEDITACIJA 




4. EFT






5. Metoda " Ne bi li bilo lijepo..."




Primjedbe