10 DAN (TREĆI IZAZOV) Metode tema obilje

“Prihvaćam ovu situaciju, mentalno ili emotivno stanje u kojoj se nalazim”


Ponovo idemo dizati energiju za obilje i novac ,   evo jedan mali zadatak  od danas pa do kraja izazova pa da vidimo da li ste se uskladili sa zeljom i bili dovoljno na visokoj vibraciji te zelje.

Zapišite sada neki manji novčani iznos na papir,  ja ću zapisati 25 eura  ili 50 km , i do kraja ovog izazova ,svaki dan pogledajte to sto ste napisali i kažite " Hvala Ti Bože na ovom novcu koji imam, Hvala Ti na novcu koji mi dolazi, Hvala Ti za sav novac koji sam u životu do sada dobila "


AFIRMACIJE

Ja sam sada spremna prihvatiti neizmjerno materijalno i duhovno bogatstvo.
Ja sam kreator siromaštva i bogatstva. Ja odlučno otpuštam grč kojim sam sebe držala u siromaštvu i neznanju i otvaram svoje srce da prihvatim svo izobilje koje mi je na raspolaganju.
Ja prestajem obmanjivati sebe i prihvaćam da je moj neuspjeh (siromaštvo) moja vlastita kreacija. Sada kreiram bogatstvo i uspjeh, bogatstvo i uspjeh, bogatstvo i uspjeh.
Ja sam spremna da dajem i što više dajem to mi se više vraća. Što više dajem, to više imam novca i svega što mi je potrebno.
Oduvijek i zauvijek privlačim sve što poželim i bivam privučen svemu što zaželim.
Ja stalno doprinosim uspjehu drugih i to me čini sretnim.
Meni dolaze raznovrsna bogatstva bez ikakvog napora.
Moji prihodi se stalno uvećavaju.
Bogatstvo i obilje me prate i pronalaze uvijek i gdje god da se nalazim, u stanju budnosti i spavanja!
Ja sam sretna i bogata. Posežem sa božanskim izobiljem koje je svugdje oko mene!




EFT- Ovaj put vam neću ubacivati video,  za ovj dan izaberite sami  video EFT  koji vam odgovara , možete i više videa, ne mora biti jedan.

MEDITACIJA- Ova meditacija meni najbolje odgovara i uz nju meditiram svaki dan , ukoliko vama odgovara neka druga vi mijenjajte :D Bitno je da se ovaj korak odradi ;) Da li meditirate svaki dan ?






ZAHVALNOST


Zahvalna sam na današnjem divnom danu
Zahvalna sam na zdravlju koje me služi
Zahvalna sam na zdravlju moje porodice i prijatelja, uvijek mi zdravi bili, Amin!
Zahvlana sam na obilju koje imam , zaista sam bogatija nego što sam mislila da jesam.
HVALA TI HVALA TI HVALA TI

Primjedbe