Razgovori sa Sobom

Zahvalna sam na ovom predivnom danu,
Zahvalna sam na zdravlju,ljubavi i svom obilju koje me okružuje

Često se zna desiti da  raspoloženje iz minute u minut nije isto. Kako to "popraviti" ?
Kako se izvući iz neke situacije i proći sve to na visokoj vibraciji. Moja metoda je sledeća:
Čim osjetim nervozu, uznemirenost ,ljutnju, tugu ili nešto drugo osim navedenog a da mi ne izaziva dobar osjećaj , zapitam se :Zašto se sad ovako osjećam? Aha, ne sviđa mi se to što sam vidjela/čula da je neko uradio /rekao . Ok, zašto mi to izaziva emociju koju sada imam? Ako se radi o ljutnji- Da li se ljutim na nekoga zato što je možda upravu, da li je to zaista tako ispravno kako je rekao/uradio?

Ako se radi o osjećaju nervoze zapitam se zašto sam nervozna? Meni obično nervozu izaziva nešto u šta nisam sigurna da radim ispravno i onda krenem afirmirati na ovaj ili sličan način ,kako mi padne na pamet u tom trenutku: Sve će biti ok, ako dopustiš nervozi da vlada uradićeš loše ono što bi inače uradila dobro. Udah-Izdah. Nema mjesta nervozi sada, budi nervozna kasnije ako će ti pomoći to, sada samo hrabro naprijed. možeš ti to. Samo idi dalje kako si zamislila, bit će tako najbolje.

Ako se radi o osjećaju tuge, pitam se šta mi je to izazvalo taj osjećaj, i onda ulazim dublje u to.
Ok je da sam nekada tužna, jer taj osjećaj meni daje mnoge odgovore , shvatam sve što doživljavam a zapravo to nije ono što želim i onda se zahvalim na tom osjećaju. Jer neke stvari vjerovatno nikada ne bih saznala,negdje u mojoj podsvijesti bi potajno u meni budila emocije slabijeg raspoloženja ,i došao bi onaj trenutak kad se osjećam loše a nemam pojma zašto..Sigurna sam da svi imate nekada taj osjećaj. Ako imate ,onda se krenite ispitati šta je to sve što vam izaziva slabo raspoloženje i vjerujem da ćete ući u srž problema a ako znate koji je problem onda ćete znati i naći riješenje .

Nema emocije koju ne možete ispitati, nema tog osjećaja za koji ne znate zašto se tako osjećate. Samo se zapitajte,zašto se tako osjećate.
Iznenadit će vas kojom brzinom se dolazi do srži , i onda kreće dizanje vibracije,promjena raspoloženja na bolje jer postajete svjesni situacije koja vas čini nesretnima i dolazite d novih ideja kako dalje, do novih riješenja koja će vas dovesti do toga da potpuno to riješite i više se nikada ne osjećate loše :)



Primjedbe