Novi izazov

Zahvalna sam na ovom danu,na kisi , na snijegu, na svemu sto me okružuje <3

Drugi krug izazova od 30 dana danas je gotov.
Zahvalna sam na svima koji su se pojavili u mom životu zbog ovog izazova. Prvi put kada sam krenula sa izazovom samnom je završilo do kraja  samo dvoje.
A sada ih ima  ,mislim ukupno 7 koji su odradili izazov (aktivno su se javljali kako im ide ).

Mnogo je novih članova pristiglo u grupu nadam se da će ovog puta njih biti još mnogo više. Cilj mi je imati grupu ljudi u kojoj su svi barem jednom odradili ovaj izazov. Sada nas ima 278 članova od toga 8 je odradilo(koliko ja znam,ostali se ne javljaju LoL) Ali i to je napredak :D

Od kad sam sama krenula da radim izazov pisala sam o tome zbog sebe jedino, najviše.. jer jedino tako sam znala da neću moći odustati kada javno objavim. Međutim kako vrijeme prolazi vidim da dosta moji tekstovi utiču na mnoge i da mnogima pružaju podršku i inspiraciju odlučila sam se na ovaj način,pozvajući na izazove, da pomognem koliko god mogu drugima da rade na sebi, da ne odustaju, da steknu više samopouzdanja i da se više trude jer svaki trud se isplati a pogotovo trud i rad na sebi.
Budite spremni prihvatiti odgovornost za sve što vam se dešava i spremno krenite na put rada na sebi . Postanite najbolja verzija sebe, postanite osoba kojoj niko i ništa što stane na put neće umanjiti volju i hrabrost kao i samopouzdanje da uspije doći do cilja. Sve prepreke možete savladati laganim korako,samo vjerujte u sebe da možete ! Jer MOŽETE !!!

Metode koje ja koristim u svom izazovu možete pronaći na OVOM LINKU

Kliknite na link i pročitajte na koji način radim izazove, vjerujem da če vam pomoći i dati neke smjernice kako da krenete.

Svakako se učlanite i u moju grupu IZAZPV 30 DANA  i dijelite sa nama svoja iskustva,
Takođe , otvorila sam i novu stranicu   gdje pišem /objavljujem vaša lična iskustva koja mi pošaljete s namjerom da objavim.

Prvu priču mi je poslala draga Milena Kitanović  i možete je pročitati na ovoj stranici Iskustvo/Borba/Riješenje  . Hrabra Milena je uspjela da riješi svoje izazove i sada ima srećan i ispunjen život. Odličan primjer kako se sve može uz odlučnost, hrabrost, trud i volju ...

Svoju priču mi možete poslati u inbox na mom facebook profilu Azra Tursunović

Hvala na čitanju <3

Primjedbe