Iz moje perspektive

Zahvalna sam na ovom danu, novoj prilici za nešto fenomenalno.
HVALA TI HVALA TI HVALA TI

U zadnjih nekoliko dana često viđam poklapanje brojeva . Davno sam saznala za Anđeoske poruke /znakove koji imaju određeno tumačenje.
Na osnovu čega je to tumačenje upravo tako kako jeste?
Gdje god sam pogledala, koju god stranicu otvorila u biti svi su pisali isto,te su svi brojevi kod svih imali isto značenje. Neko je tu i tamo preformulisao rečenicu na svoj način ali u biti isto govori svaka poruka za svaki broj.
Vjerujem da su te poruke nastale kao,recimo i knjiga "Razgovori s Bogom" od Nil Donald Volš -a
Neko je vjerovatno istraživao o tome i u znanstvenom obliku. I tako su došli do tih zaključaka da sve te poruke imaju smisla .
Meni lično sve imaju smisla. Nisam prije obraćala pažnju na to kad vidim da se brojevi poklapaju. Valjda zbog vjerskih uvjerenja koje imam,ili koje sam imala. Već sam negdje napisala da nisam tip koji prati isključiivo ono što je neko rekao da MORA tako jer je običaj,vjera ili nešto drugo. Ako mi se ne sviđa nema toga ko me može natjerati na to i tačka. Tako sam se otvorila i prema ovim porukama koje stižu od Anđela. Kad sam počela obraćati pažnju na brojeve koji se pojavljuju i nakon što pročitam poruku , vidjela sam da je to to, da je upravo ta poruka nešo što mi pomaže da ostanem na većoj vibraciji,da donesem odluku, da shvatim šta želim. I onda sam počela vjerovati da je to zaista to. Da zaista ima nešto/neko ovdje ko me čuva,ko mi pomaže ko me usmjerava šta dalje kad se nadjem u nedoumici.
Da li trebate da vjerujete u sve ovo?

To je do vas. Ako još uvijek mislite da je možda to sve neko izmislio radi boljeg osjećaja drugih ,ok. Testirajte.
Kad god vidite iste brojeve nađite i pročitajte poruku koju nose. Vjerujem da će baš to biti ono što će vam trebati u tom trenutku da pročitate. Bar je kod mene tako .


Primjedbe