Ah taj novac

Zahvalna sam na ovom prekrasnom danu.
zahvalna sam na svim izazovima koje sam uspiješno riješila. RIJEŠENO JE HVALA BOGU

Gdje god se okrenem čujem kako je svima nedostatak novca najveći problem koji imaju.
Slažem se da nam je novac potreban za život, da bi kupili namirnice,platiti račune,stanarinu i sve ostalo.
Mnogima mjesečna primanja traju ,kako bi rekli od plate do plate da razvučeš maksimalno svaku paru. Neki čak u pola mjeseca ostanu bez para i onda kontaju šta sad,kako dalje, mole Boga da im ne zafali novac nizašto do plate...
I onda ..tamo negdje čuli ste da postoji zakon privlačenja omoću kojeg možete da privučete sve ,pa između stalog i novac. Aha evo nas tu , idemo sad da sebi privučemu Loto , Bingo , Jack Pot ...
Tapkate, afirmirate,meditirate za novac, slušate o novcu..ma svaku moguću metodu isprobavate na temi-NOVAC. I šta se desi, ne dobijete novac. Džaba ste zapisali u Čarobnu knjigu da će vam novac stići za 1.04, to se nije desilo. Gdje ste vi onda? Frustrirani, razočarani, govorite da su sve same gluposti sve o zakonu privlačenja,nema dok ne uzmete lopatu u ruke pa zaradite koju paru ,pa uz paru još po neku žulj na ruci, ili bolne noge, bol u leđima.. Vraćate se starom osjećaju, nema one uzhićenosti ni one radosti kao onog dana kad ste čuli da možete imati novca koliko hoćete. Gdje je nestala? Nestala je sa onim danom kad se vaša želja nije ispunila. Vjerujte, i da se ispunila, sumnjam da bi ta sreća trajala dugo.

Zahvalite se na tome koliko imate sada, neko nema ništa. Šta bi sada napravili da imate duplo manje ?
Tragate za boljim poslom? Koji je to posao? Koji je vaš posao iz snova? Čime bi se voljeli baviti do kraja života?

Negdje sam čula jednu rečenicu koja mi se mnogo svidjela a glasi ovako " NE TRAŽI POSAO VEĆ GA SAM NAPRAVI"
 Jedna sam od onih što ne voli raditi pod nadzorom i pritiskom, ne da ne volim, ne mogu tako raditi. Zato i nemam posao sad. Razmišljam o vlastitom poslu, imam mnogo ideja, međutim,kao i većini novac mi predstavlja izazov pa baš i ne mogu sad u ovom trenutku da ulažem mnogo , ali ideje su tu, svaki dan razmišljam o tome i zavaljujem se Bogu što će doći dan kada ću da radim ono što volim,kada će moj muž raditi ono što on voli i bit će nam mnogo dobro.

Primijetila sam da mnogi ljudi najviše istražuju o novcu i privlačenju novca. Takvi postovi uvijek imaju na hiljade pregleda dok recimo postovi o ljubavi o sebi imaju najmanje pregleda.
Statistički gledano većini vam je bitno materijalno, što znači , po mom mišljenju da zapostavljate sebe,svoju unutrašnjost,što vas dovodi do toga da ste nesretni.

Ne znam za vas, ali ja to gledam ovako.
Zahvalna sam na ovom novcu koji imam,jer nekad nisam imala ni njega, živjela sam od tuđeg. Sad imam svoj. Kolko god da je neka je moje je. Zahvalna sam što sad imam ratu za kredit koju kad svaki put otplatim faktički uložim u svoj dom. Prije sam te iste pare ulagala u tuđi dom
Zahvalna sam na novcu koji mi ostaje da platim račune- imam struju,vodu,tv kanale,internet,svake sedmice mi odvoze smeće iz avlije...Nije li to super, pa imam sve što želim.
Zahvalna sam i na tome što sebi mogu kupiti hranu koju želim-što imam šta jest, neko ide spavati gladan.

I ja težim boljem , ali ne kukam nad ovim što imam. I ja želim sređen dom, grijanje u cijeloj kući , kupatilo s tuš kabinom, kuhinju po mjeri, plazmu od 40" ... Ali ni za čim od toga ja ne patim i ne kukam što nemam. Znam da ću imati , i nije bitno hoće li to biti sutra ili za godinu dana, ja sam sretna jer znam da će doći taj dan kad ću to sve imati.

Ne brinite se  nego se otvorite za razne mogućnosti primanja novca. Nema te metode koja će vam raditi ako vi niste zahvalni i ako niste sretni s tim što imate.
Otvorite se za mogućnost da već sutra možete dobiti Loto, možete dobiti 1000eura da vas pogura naprijed, možete dobiti 20 eura da osjetite tu radost primanja, da vidite da postoji ta mogućnost da baš vi dobijete iz ne očekivanih izvora novac . Samo se otvorite. Ako ne bude sutra,biti će neki drugi dan. Jer ako nešto nije onako kako želite očigledno je da u nečemu griješite . Pozabavite se tim, pogledajte malo vaš svijet iz druge perspektive.

Želim sa vama podijeliti jedan video koji po meni ima dobru poruku Zakon privlačnosti-kanalisane poruke


Hvala na čitanju :)
Ukoliko želite učlanite se u moju grupu IZAZOV 30 DANA   i dijelite sa ostalim članovima grupe vaša iskustva :)

Primjedbe