12-ti dan izazova

Zahvalna sam na ovom predivnom danu, na zdravlju koje me služi svaki dan
Zahvalna sam na suncu koje me grije ,na svemu oko mene

Nekoliko dana nisam pisala , mnogo toga mi se izdešavalo i naprosto nisam našla vremena da pišem ovdje . Obično sam pisala naveče,ali ovih dana mi je trebalo više odmora nego inače.
Imala sam izazove zdravstvenog tipa,kako ja tako i sa mojom djevojčicom.
Zahvalna sam na tim izazovima jer sam još nešto naučila o sebi,i zapravo sam vidjela kako sam savladala gradivo . Ni u jednom trenutku nisam imala negativne emocije niti misli. A znate svi da je zdravlje, pa ajmo reći osjetljiva tema.
U cijelom ovom iskustvo najviše sam se zahvaljivala na svemu, pa i na visokoj temperaturu,i na odbijanju hrane,i na svemu što me zadesilo jer sam znala da sve to ima neko više značenje od same bolesti. Takođe sam često viđala i slijedive brojeva 111,222,444, čak i br 555 se ponovio nekoliko puta. Sve te poruke su mi davale jasne smijernice kako dalje.
Više ne moram reći da mi daju samopouzdanje,nadu,vjeru..to već osjećam u svakom trenutku , sad mi sve te poruke daju smjernice u kojem pravcu da idem,ili nastavim. Veoma sam zahvalna na svemu tome. O kako sam samo postala svjesna svega, ovo je stvarno čarobno .
Već je 12ti dan novog izazova i odlično je, zapravo,kako sam vrijeme ide,kao da sam jučer krenula ponovo,javno.
Tokom svih ovih dana  primjenjujem zahvalost i afirmacije svaki dan,kao i meditaciju. meditaciju sada radim samo u tišini. Najbolje mi prija tako. Obožavam i vođenu meditaciju za iscjeljivanje i opuštanje. Nekad nju radim(ovih par dana nisam,jer baš nisam odvojila vrijeme za to meditaciju)
Najveće čude kojem svjedočim ovih dana je kako mi slijed brojeva 111 djeluje nevjerovatno brzo,čak se desila i instant manifestacija. Br 111 znači da se sada formira slika naših trenutnih misli i da se ta slika koju je svemir upravo formirao ostvaruje ubrzo,i onda pitanje, da li je ono što sada mislite -ono što želite da se desi?
Odlično pitanje koje mijenja sve misli u jednom trenutku ili ipak potvrđuje sve trenutne misli. U mom slučaju je bilo jednom da sam mijenjala misli i ti brojevi su mi došli baš u pravom trenutku. Nekako,u tišini dok sam bila , došla mi je misao vezana za zdrvstveni izazov i krenula je putem negativne vibracije, nisam je odmah zaustavila ,i samim tim sam pustila da krenu misli da se množe u tom pravcu. Onda sam se zapitala"Zašto sada razmišljam ovako?" I uzmem za telefon da pogledam na sat kad ono 111 i odem da pročitam poruku koja dolazi s tim brojevima. Kad sam pročitala ovo zadnje pitanje rekla sam sebi " ne, ja to ne želim,mijenjaj tu sliku" " Zamislit ću sada nešto jednostavno što je lako ostvarivo i želim to sutra da bude " Zamislila sam i krenula vizualizirati u tom pravcu. Tako sam zaspala.
idući dan, moja želja se ostvarilaaaaaa. :D :D

Nakon toga, opet ista situacija kao gore iznad. Pustila sam misli ,samo sada sam radila neke kućne poslove i opet se zapitam zašto mi to sad sve dolazi u glavu?Čemu sve te misli? Dolazi mi poruka na mobitel u tom trenutku i ja kako sam upalila mobitel opet brojevi 111 , Nasmijala sam se i zahvalila se Bogu što na taj način komunicira samnom. Zaista je čarobno. Ako u nešto vjeruješ tako će biti. Ja vjerujem da Bog sa nama komunicira preko sinhroniciteta brojeva i evo, imam dokaz za to  .
I kad sam opet vidjela te brojeve ja zamislim želju i pustim, nisam rekla kad je želim vidjeti ostvarenu kao u prethodnom primjeru. I evo je, INSTANT manifestacija. Odmah se krenula ostvarivati,a sada je već potpuno ostvarena.
Sinoć sam isto vidjela slijed 111 i zaželila da se danas ostvari i ostvarilo se.

Sve su to sitne želje ,tipa, evo današnja je bila da muž zaradi određenu količinu novca,i zaradio je čak i više nego sam zaželjela.
Zaista sam zahvalna na svemu što mi se dešava,jer samo svaki dan ,sve više potvrđujem da se sve dešava samo za moje dobro.

Evo još jedan primjer. malena mi je dobila visoku temperaturu i nije se mogla spustiti, Nisam paničarila,jednostavno sam pustila,neka se desi kako će biti najbolje. Razmišljala sam o tome kako će već sutra biti bolje,jer sam upoznata već sa situacijom koju smo imali, desilo se i prije jednom isto.
Tako da sam ,možda nećete vjerovati,ali zaista jesam, cijeloj situaciji pristupila totalno opušteno,kao da se mala igra a ne leži pod temperaturom. U svemu tome, poželjela sam ,da kakos ada sama spava,jer je temperatura obara, da tako sama spava i kada temperatura prođe. Inače, do je bila malena, naučila sam je da je uspavljujem tako što ću je ljuljati na jastuku. I nikad nije htjela spavati sama. Sad je već velika i teško mi je da je tako uspavljujem i zaželjela sam da sama spava, bez da mi stvara probleme i da plače.
Moja želja se ostvarila. Sada je već ozdravila,nema temperaturu a evo vec treći dan i noć za redom sama spava bez da je ljuljam. HAPPY HAPPY MUM !! :D
A kako volim ovaj režim ispunjavanja želja. Stvarno je čarobno. kao da sam uzela čarobni štapić i zaželim,mahnem štapićem i želja ispunjena :D HVALA HVALA HVALA TI DRAGI BOŽE



Primjedbe